Jeigu tai jūsų pirmasis apsilankymas, nepamirškite užsukti į FAQ spausdami aukščiau esančią nuorodą. Jums gali tekti prisiregistruoti
prieš pradedant rašyti forume: norėdami tęsti, spauskite aukščiau esančią registracijos nuorodą. Kad galėtumėte peržiūrėti pranešimus,
pasirinkite forumą, kurį norėtumėte aplankyti iš aukščiau esančių pasirinkimų.
Bauda - 28 mln. EUR, atstatymas - 9,4 mln. EUR, o dar kažkiek ir išardymo darbai kainavo, taigi viso turėjo gautis apie 40 mln. EUR iš mokesčių mokėtojų kišenės, nes LG - valstybinė įmonė. Jei nebūtų ardę, tai ruožo remontas būtų atsiėjęs spėju dar mažiau nei pilnas atstatymas, taigi rezultatas - virš 30 mln. EUR, paleistų vėjais. Nu "šaunuoliai", ką aš galiu pasakyt...
Iš esmės atlikti darbai nelabai skyrėsi nuo kapitalinio remonto, tik aišku visokios ryšių linijos nebūtų buvusios demontuotos, jei viskas būtų vykę iškart, laikinai nutraukus eismą visame tarpstotyje, ar remontuojant atkarpomis per eismo pertraukas.
Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė „LG Cargo“ nebetęs neviešai skelbto daugiau nei 30 mln. Eur vertės krovininių vagonų pirkimo konkurso. Kada bus skelbiamas naujas konkursas, kol kas neapsispręsta, teigia „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.
Komentuoti