Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos kariuomenės pirkiniai

Collapse
X
 
  • Filtras
  • Laikas
  • Rodyti
Ištrinti viską
Naujas pranešimas

  • Originally posted by ARTY Peržiūrėti pranešimą

    Na dėl to kad taip išsitempė Vilkų pristatymas manau priežasčių reikia ieškoti tikrai ne tame
    Žinant kad beveik kiekvienas konkursas eina po teismus, dar norėtum išbandyti laimę be konkurso pasirenkamu partneriu, kuriam atiteks riebus kontrakto kąsnelis?

    Tačiau dėl to, kad kažkas būtų prižiūrima ar remontuojama Lietuvoje, laiko atžvilgiu tas tikrai neišsitemptu,
    Nori pasakyti, kad net stabdžių kaladėles Vilkams keis Vokietijoje? Duodu ranką nukirst, kad einamasis remontas ir taip čia bus atliekamas. Kas kita specialus. Bet kaip pats sakei, su mūsų juokingais 88 vnt. susipirkti visą reikalingą sudėtingą diagnostiką gali būti totaliai nerealu, o didelė dalis darbuotojų per metus tupėtų prie 2-5 mašinų patyrusių rimtesnį gedimą. Tapti kažkokiu regioniniu remonto centru, kai mūsų kaimynai naudoja kitokias mašinas - nerealu.

    Ir paskutinis argumentas, pas mus niekas netobulėja ir nesivysto, nes mes tik galutiniai vartotojai spaudžiame mygtuką ir daugiau nieko nesuprantame
    Grįžtam prie to pačio, išskirtiniams darbams reikia atitinkamos gamybos/diagnostikos įrangos, ne vien popieriukų kaip turi atrodyti pabaigtas daiktas. Aptarnauti tas kelias dešimtis mūsų mašinų nepatiriant iš to nuostolių nerealu. Kiek realu, kad tarkim dabar Vilkams aptarnauti Lietuva rinktųsi ne savus, ne gamintojus vokiečius/olandus, o tarkim smulkią firmą Slovėnijoje? Nelabai. Kodėl tavo manymų tie patys slovėnai turėtų rinktis ne originalą, o mus, per papildomus pinigus įgijusius kelių dalių gamybos/remonto darbus? Ir dar už brangiau (?).

    Nauda gali būti jei mes tą know how galime panaudoti. Pavyzdžiui mes turime Baltijos laivų remonto įmonę (tiesa LK jos nemėgsta). Perkamos jūrinės technologijos galėtų būti panaudojamos statant kitus komercinius produktus. Kokia nauda jei priversime kažką gaminti JLTV, Black Hawk, Vilkams?

    Komentuoti


    • O kokie būtų pliusai ir minusai, jei G-36 būtų nebeperkami, ir pereinama palaipsniui prie HK 416?

      Komentuoti


      • Originally posted by RAm Peržiūrėti pranešimą
        Žinant kad beveik kiekvienas konkursas eina po teismus, dar norėtum išbandyti laimę be konkurso pasirenkamu partneriu, kuriam atiteks riebus kontrakto kąsnelis?


        Nori pasakyti, kad net stabdžių kaladėles Vilkams keis Vokietijoje? Duodu ranką nukirst, kad einamasis remontas ir taip čia bus atliekamas. Kas kita specialus. Bet kaip pats sakei, su mūsų juokingais 88 vnt. susipirkti visą reikalingą sudėtingą diagnostiką gali būti totaliai nerealu, o didelė dalis darbuotojų per metus tupėtų prie 2-5 mašinų patyrusių rimtesnį gedimą. Tapti kažkokiu regioniniu remonto centru, kai mūsų kaimynai naudoja kitokias mašinas - nerealu.


        Grįžtam prie to pačio, išskirtiniams darbams reikia atitinkamos gamybos/diagnostikos įrangos, ne vien popieriukų kaip turi atrodyti pabaigtas daiktas. Aptarnauti tas kelias dešimtis mūsų mašinų nepatiriant iš to nuostolių nerealu. Kiek realu, kad tarkim dabar Vilkams aptarnauti Lietuva rinktųsi ne savus, ne gamintojus vokiečius/olandus, o tarkim smulkią firmą Slovėnijoje? Nelabai. Kodėl tavo manymų tie patys slovėnai turėtų rinktis ne originalą, o mus, per papildomus pinigus įgijusius kelių dalių gamybos/remonto darbus? Ir dar už brangiau (?).

        Nauda gali būti jei mes tą know how galime panaudoti. Pavyzdžiui mes turime Baltijos laivų remonto įmonę (tiesa LK jos nemėgsta). Perkamos jūrinės technologijos galėtų būti panaudojamos statant kitus komercinius produktus. Kokia nauda jei priversime kažką gaminti JLTV, Black Hawk, Vilkams?
        Na kadangi Jūsų argumentai man neatrodo įtikinami, tai pabandysiu oponuoti:
        1. Dėl teismų ir panašių dalykų. Parterius pasirenka ne valdžia o pardavėjas ir joks teismas negali nurodyti, ką aš renkuosi partneriu parduodamas savo įranga, nebent tas pasirinktas yra koks nors iš saugumo pusės nepatikimas ar panašiai, tačiau čia paprastai visi namų darbai išsprendžiami iki kontrakto pasirašymo arba tai padaroma jau pasirašius. Juk per tuo 6 metus kol gamina "Vilkus" galimą buvo surasti 100 tokių partnerių. Partneriai pasirenkami šalyje kuri yra pirkėjas.
        2. Kuo skiriasi kaladęlių keitimas nuo pvž variklio diržų ar grandinių keitimo - atsakau niekuo Jūsų įsivaizdavimas kad šitas šarvuotis yra kosminis laivas yra gerokai perdėtas. Ir ką vadinate einamuoju remontu. Ar tai atstatymas po to kai į šarvuotį pataikė tanko sviedinys, ar kai pagringinai mazgai visiškai susidėvėjo, ar tai vis dėlto keičiama tai kas turi būti keičiama nuvažiavus tam tikrą kiekį km, ar išdirbus valandų skaičių.
        3. Perkant šarvuotį su "techniniu bendradarbiavimu" jis kainuoja kažkiek brangiau, tačiau tik todėl, kad perkami ne popieriukai kaip jūs sakote o daugiausia diagnostinė įranga, tačiau vėliau už jos naudojimas mokėti nebereikia.
        ir paskutinis argumentas prieš gal kokį mėnesį buvau pas savo gera draugą garaže kur jis buvo visiškai išardęs visiškai naują gal kiek daužtą BMW ir klausiu jo kaip tu čia jį sudėsi atgal, sako be jokių problemų

        Komentuoti


        • 1. O kas dabar dedasi? Antroj, trečioj vietoj likę duoda į teismą, nes yra galimybė, net jei pažeidimas menamas. Manai staiga mentalitetas keistųsi?
          2. Jei jau korpusą pramušė tankas, sorry, bet ko gero reiks virinimo ir tai Europoje gali tik Olandija. Net vokiečiams per brangu persipirkti tą technologiją.
          3. Labai klystate. Perkant technologiją gauni ne tik popieriuką, bet ir visą know how kaip tą dalyką pagaminti. Ir kai perka tokios šalys kaip Indija, Turkija, Lenkija, planuojasi per ateinantį dešimtmetį įsisavinti žinias, kurios leistų patiems gaminti.
          Pvz: čekų haubicų pirkimas, iš 52 tik 4 bus gaminamos Prancūzija, o likusios Čekijoje naudojant iki 40% čekiškų technologijų

          Paskutinis tavo argumentas, ar tavo bachūriukas savo talentu, galėtų surinkti naują tinkamą mašiną? Ko gero ne. Jis tik mechanikas, o ne inžinierius. Nuo to, kad jam nupirksi įrangą leisiančią pačiam gamintis amortizatorius, jo kompetencijų lygis nepakils iki tiek, kad iš to užsidirbtų ekstra.

          Komentuoti


          • Originally posted by Danas Peržiūrėti pranešimą
            Oi kokia rimta diskusija verda - pamenu a.a. AntrasPasaulinis.net forume vyko diskusija apie karių gydymą APK metu, tai galiausiai ji nusirito iki... dėlių panaudojimo karių gydyme. Tikiuosi pagavot mano mintį.
            Straipsnis pamąstymui - ar kada nors mes perimsime kitų šalių patirtį vykdydami karinius pirkimus?

            D. Palavenis. Ar ne laikas kvestionuoti Lietuvos poziciją ofsetų klausimu ginkluotės įsigijimo srityje?
            https://www.vz.lt, 2021.09.22
            Lietuva turi ypatingai gerą patirtį taikant ofsetą - jau pačio pirmojo naujų ginklų, Carl Gustav granatsvaidžių pirkimo metu buvo pritaikytas ofsetas, o konteinerius šio pirkimo granatoms gaminusi įmonė tebegamina ir dabar. Ofsetą taiko visos didesnė valstybės, turinčios savo pramonę. Lenkijoje ir kai kuriose kitose šalyse praktiškai neįmanoma ką nors parduoti, neturint vietinio partnerio

            Komentuoti


            • Originally posted by RAm Peržiūrėti pranešimą
              1. O kas dabar dedasi? Antroj, trečioj vietoj likę duoda į teismą, nes yra galimybė, net jei pažeidimas menamas. Manai staiga mentalitetas keistųsi?
              2. Jei jau korpusą pramušė tankas, sorry, bet ko gero reiks virinimo ir tai Europoje gali tik Olandija. Net vokiečiams per brangu persipirkti tą technologiją.
              3. Labai klystate. Perkant technologiją gauni ne tik popieriuką, bet ir visą know how kaip tą dalyką pagaminti. Ir kai perka tokios šalys kaip Indija, Turkija, Lenkija, planuojasi per ateinantį dešimtmetį įsisavinti žinias, kurios leistų patiems gaminti.
              Pvz: čekų haubicų pirkimas, iš 52 tik 4 bus gaminamos Prancūzija, o likusios Čekijoje naudojant iki 40% čekiškų technologijų

              Paskutinis tavo argumentas, ar tavo bachūriukas savo talentu, galėtų surinkti naują tinkamą mašiną? Ko gero ne. Jis tik mechanikas, o ne inžinierius. Nuo to, kad jam nupirksi įrangą leisiančią pačiam gamintis amortizatorius, jo kompetencijų lygis nepakils iki tiek, kad iš to užsidirbtų ekstra.
              Mums nereikia patiems gaminti, o jeigu ir gaminti tai tik kooperuojantis pri kažko, tas pvz. su Carl Gustav šaudmenų futliarais rodo tik vieną dalyką, kad ekonominė nauda yra daugybe metų poto kai tas pirkimas įvyko.
              Kitas dalykas yra remontas - mes pajėgūs suremontuoti bet kuria žeme važiuojančią transporto primonę - kitas dalykas visokie sertifikatai, leidimai, mazgai ir detalės.
              Na jeigu jau apie tą konkretų atvejį tai jis kaip tik inžinierius - nes toks jo išsilavinimas ir tikrai jis gali kažką sukuri bet kuriai mašinai, tik turėk įdėją yra daugybė brangių programų kurios paskaičiuos ir metalus ir įtampas ir atsparumus, žinoma jis dabar dirba nevisai pagal profilį. Bet ne apie jį kalba.
              Mes turime pirkdami įrangą turime norėti:
              Ekonominės naudos
              Maksmaliai gilinti savo žinias apie bet kokią įrangą bet kokioje srityje - tik iš to kažkada kažkas gaunasi ir atsiranda įmonės ir sukurti produktai, tegu tai nėra pilnas šarvuotis ar mašina
              Apie tokius pirkėjus kurie perka produktą ir laiko garaže kol atvyks iš kur nors kokie remontininkai kokio saugiklio pakeisti - mano nuomone tai "papuasų" šalis

              Komentuoti


              • Originally posted by Eimantas Peržiūrėti pranešimą

                O kokie būtų pliusai ir minusai, jei G-36 būtų nebeperkami, ir pereinama palaipsniui prie HK 416?
                Brangiau, komplikuotas mokymas ir atsarginių dalių tiekimas (dabar turime G36 dalių atsargas, metodinę medžiagą ir pan.), maža įtaka rezultatui mūšio lauke.

                Komentuoti


                • Originally posted by Eimantas Peržiūrėti pranešimą

                  O kokie būtų pliusai ir minusai, jei G-36 būtų nebeperkami, ir pereinama palaipsniui prie HK 416?
                  Visiškai nematau pliusų. Mūsų G36 gaminti daug vėliau nei Bundeswehr - o šautuvai ir nėra prasmės keisti.

                  Komentuoti


                  • Originally posted by Jonas Peržiūrėti pranešimą

                    Visiškai nematau pliusų. Mūsų G36 gaminti daug vėliau nei Bundeswehr - o šautuvai ir nėra prasmės keisti.
                    Reikėtu, kad tikri ir galimai nepriklausomi specai pasakytų dėl tų buvusių problemų, gal tai tik vokiečių gamintojų antis, kad papildomai užsidirbti parduodant naujus ginklus

                    Komentuoti


                    • Originally posted by ARTY Peržiūrėti pranešimą

                      Reikėtu, kad tikri ir galimai nepriklausomi specai pasakytų dėl tų buvusių problemų, gal tai tik vokiečių gamintojų antis, kad papildomai užsidirbti parduodant naujus ginklus
                      Netikrų ekspertų išvados sutampa su Lietuvos kariuomenės bandymų išvadomis - konstrukcijoje problemų nėra. Tiesiog seniau pagaminti šautuvų vamzdžiai ( ir G36 ir M16).gaminti pagal pasenusias technologijas.

                      Apie tai jau buvo forume.

                      https://www.militaryforum.lt/forum/k...1autuvas/page3
                      Last edited by Danas; 6 October 2021, 08:17.

                      Komentuoti


                      • Originally posted by ARTY Peržiūrėti pranešimą

                        Mums nereikia patiems gaminti, o jeigu ir gaminti tai tik kooperuojantis pri kažko, tas pvz. su Carl Gustav šaudmenų futliarais rodo tik vieną dalyką, kad ekonominė nauda yra daugybe metų poto kai tas pirkimas įvyko.
                        Kitas dalykas yra remontas - mes pajėgūs suremontuoti bet kuria žeme važiuojančią transporto primonę - kitas dalykas visokie sertifikatai, leidimai, mazgai ir detalės.
                        Na jeigu jau apie tą konkretų atvejį tai jis kaip tik inžinierius - nes toks jo išsilavinimas ir tikrai jis gali kažką sukuri bet kuriai mašinai, tik turėk įdėją yra daugybė brangių programų kurios paskaičiuos ir metalus ir įtampas ir atsparumus, žinoma jis dabar dirba nevisai pagal profilį. Bet ne apie jį kalba.
                        Mes turime pirkdami įrangą turime norėti:
                        Ekonominės naudos
                        Maksmaliai gilinti savo žinias apie bet kokią įrangą bet kokioje srityje - tik iš to kažkada kažkas gaunasi ir atsiranda įmonės ir sukurti produktai, tegu tai nėra pilnas šarvuotis ar mašina
                        Apie tokius pirkėjus kurie perka produktą ir laiko garaže kol atvyks iš kur nors kokie remontininkai kokio saugiklio pakeisti - mano nuomone tai "papuasų" šalis
                        Sunku nepritarti. Pavyzdžių nereikia toli dairytis - Danija įsigijo šarvuotų transporterių Piranha V, kuriuos negamino pagal licenciją, tačiau apie 60 proc. vertės darbų pagal kontraktą turėjo atitekti vietos gamintojams, kurie sudarė sutartis tiesiogiai su šarvuočių gamintoju. Pvz., visi laidai ir kita elektros instaliacija atliko firma Mikkelsen Electronics, kuri užsitikrino darbus 4 metams, sukūrė 50 papildomų darbo vietų. Panašiai ir dar 15-16 vietinių firmų, kurioms pirminis gamintojas netgi perleido reikalingas gamybai technologijas. Lenkija pirkdama aviacines bombas pareikalavo, kad jos būtų užpildomos lenkiška sprogstama medžiaga, o galiausiai ne tik pradėjo surinkinėti tokias bombas pas save, bet dar ir tapo jų eksportuotoja, pasidalinusi darbus ir rinką su pirminiu gamintoju. Dėl remonto ir aptarnavimo vietoje irgi pritariu.

                        Komentuoti


                        • Boxer išardyk iki varžto, ir plika akimi matysis krūva elementų, kurie gali būti pagaminti Lietuvoje, tame tarpe ir minėti laidai. Ar po kontrakto vietos gamintojai kažką pradėjo gaminti vokiečiams? Tokių kalbų buvo, ir berods jau buvau apie tai klausęs.

                          Komentuoti


                          • Originally posted by ARTY Peržiūrėti pranešimą

                            Mums nereikia patiems gaminti, o jeigu ir gaminti tai tik kooperuojantis pri kažko, tas pvz. su Carl Gustav šaudmenų futliarais rodo tik vieną dalyką, kad ekonominė nauda yra daugybe metų poto kai tas pirkimas įvyko.
                            Kitas dalykas yra remontas - mes pajėgūs suremontuoti bet kuria žeme važiuojančią transporto primonę - kitas dalykas visokie sertifikatai, leidimai, mazgai ir detalės.
                            Na jeigu jau apie tą konkretų atvejį tai jis kaip tik inžinierius - nes toks jo išsilavinimas ir tikrai jis gali kažką sukuri bet kuriai mašinai, tik turėk įdėją yra daugybė brangių programų kurios paskaičiuos ir metalus ir įtampas ir atsparumus, žinoma jis dabar dirba nevisai pagal profilį. Bet ne apie jį kalba.
                            Mes turime pirkdami įrangą turime norėti:
                            Ekonominės naudos
                            Maksmaliai gilinti savo žinias apie bet kokią įrangą bet kokioje srityje - tik iš to kažkada kažkas gaunasi ir atsiranda įmonės ir sukurti produktai, tegu tai nėra pilnas šarvuotis ar mašina
                            Apie tokius pirkėjus kurie perka produktą ir laiko garaže kol atvyks iš kur nors kokie remontininkai kokio saugiklio pakeisti - mano nuomone tai "papuasų" šalis
                            Na kam ta gamyba,ir taip 70% to biudžeto nusėda Lietuvoje. Mes net pirkdami PVM skaičiuojam,algas mokėdami irgi mokescius atgal nuskaitom. Atrodo skiriam 2%, bet jie yra popieriuje. Daug iš tų 2% nuo BVP,iškart grįžta i biudžetą.
                            Last edited by Irwel; 7 October 2021, 09:50.

                            Komentuoti


                            • Originally posted by Irwel Peržiūrėti pranešimą

                              Na kam ta gamyba,ir taip 70% to biudžeto nusėda Lietuvoje. Mes net pirgdami PVM skaičiuojam,algas mokėdami irgi mokescius atgal nuskaitom. Atrodo skiriam 2%, bet jie yra popieriuje. Daug iš tų 2% nuo BVP,iškart grįžta i biudžetą.
                              neisivaizduoju kaip ten jie sugrižta į biudžetą ir kaip tą skaičių tokį išvedėte. Paparastai kai perkame ginkluotę tai būna su personalo mokymo, garantinės prižiūros ir kitais dalykais. Jeigu sumokame už visą paketą, tai kur čia tie pinigai ir kurie čia pasilieka, jeigu pardavėjas užsienio firma, prižiūrėtojas taip pat.

                              Komentuoti


                              • Čia kalba, kad viso KAM biudžeto toks procentas lieka.

                                Komentuoti

                                Vykdoma...
                                X