Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos kariuomenės artilerija

Collapse
X
 
  • Filtras
  • Laikas
  • Rodyti
Ištrinti viską
Naujas pranešimas

  • Originally posted by Donatas Peržiūrėti pranešimą

    Atmetus šią reklaminė propagandą, kur Lietuva skraidina šias haubicas? Apie tai kad lėktuvų neturi jau nekalbu. Ir kokias dar žinote 155 mm haubicas, kurių svoris 18 tonų? Eksperimentinių neminekite
    Skaraidina ar neskaraidina, bet per pažliugusias pievas, dirvonus ir miško keliukus, kur 1/2 NATO bt. technikos vienu ar kitu metu užstringa važiuoti reikia. 18 t. tuomet geriau nei 30 t..
    Nedidelis svoris yra gerai.

    Kur būtent 18 t. aš nežinau, bet lengvesnės m777 pvz. ir M198 ir dar krūva kitų.

    Čekai, kai kilo klausimas kodėl jie perka CEASAR, o ne modernizuoja į 155 mm DANA, ar neperka SUZANA, EVA ar DITA aiškino, kad CEASAR yra ne saveigis pabūklas, o patranka ant ratų.

    Apskritai Donatai CEASAR 6x6 ir 8x8 tas ant to ir daugmaž vienodai. Kiek norit ratų vis tiek PzH2000 neprilygsta
    PzH2000, mano nuomone reikėtų pirkti ir ne 18, o 52. Jei kas sumanytų klausti iš kur pinigai? Kaip kažkada A. Avulis pasisakė, puiki išeitis - labai daug skolintis ir negražinti.

    „Tų pinigų grąžinti nereikės. Prisimenu, kad Graikija buvo pasiskolinusi 300 mlrd. ir yra absoliučiai nerealu tą skolą grąžinti. Ją pradėjo nurašinėti, nes visi suvokia, kad tiek pinigų graikai negrąžins. <...>

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=84990243

    Realybė tokia, kad bus CEASAR ir atrodo 6x6. Viskas Cezaryje turbūt normalu ir niekas perdaug nelūžta, bet nevikšrinė ir nevokiška.

    Nurykime nusivylimą kolegos.
    Last edited by Jonas; 15 June 2022, 12:45.

    Komentuoti


    • Originally posted by Donatas Peržiūrėti pranešimą

      Atmetus šią reklaminė propagandą, kur Lietuva skraidina šias haubicas? Apie tai kad lėktuvų neturi jau nekalbu. Ir kokias dar žinote 155 mm haubicas, kurių svoris 18 tonų? Eksperimentinių neminekite
      Na štai... žiūrėkime...dėl pernelyg mažo svorio galima nebesijaudinti

      https://breakingdefense.com/2022/06/...illery-system/

      "The Caesar MkII will be almost eight tons heavier than the current version, tipping the scales at about 25 tonnes (27.56 tons) largely because the truck cabin will be natively armored to level 2 STANAG instead of being protected with armored kits bolted onto the cabin if necessary.

      NATO’s Level 2 STANAG provides protection to the occupants from a 7.62x39mm round fired from 30 meters away, from a 6 kg explosion mine under any wheel or truck or under the center, and from a 155 mm high explosive fired from 80m away.

      As the 6×6 truck is heavier, its 215 Hp engine will be replaced with a much more powerful 460 HP engine. It will also have a new automatic gearbox and a new generation chassis.

      The MkII will be delivered to France and Belgium from 2025 and to Lithuania from 2027, Olivier Fort, Nexter’s artillery marketing manager told Breaking Defense."


      Komentuoti


      • Originally posted by Jonas Peržiūrėti pranešimą

        Na štai... žiūrėkime...dėl pernelyg mažo svorio galima nebesijaudinti

        https://breakingdefense.com/2022/06/...illery-system/

        "The Caesar MkII will be almost eight tons heavier than the current version, tipping the scales at about 25 tonnes (27.56 tons) largely because the truck cabin will be natively armored to level 2 STANAG instead of being protected with armored kits bolted onto the cabin if necessary.

        NATO’s Level 2 STANAG provides protection to the occupants from a 7.62x39mm round fired from 30 meters away, from a 6 kg explosion mine under any wheel or truck or under the center, and from a 155 mm high explosive fired from 80m away.

        As the 6×6 truck is heavier, its 215 Hp engine will be replaced with a much more powerful 460 HP engine. It will also have a new automatic gearbox and a new generation chassis.

        The MkII will be delivered to France and Belgium from 2025 and to Lithuania from 2027, Olivier Fort, Nexter’s artillery marketing manager told Breaking Defense."

        From 2027??? OMG! Per tokį laiko tarpą gali ir pasaulinis karas prasidet ir spėt pasibaigti... KAM'e turėtų būti iš naujo peržiūrėti visi gynybos pirkimų reikalai nes prie dabartinės saugumo situacijos pirkimų ir pristatymų terminai yra neleistinai per ilgi. Kad ir IFV Vilkas, kurie siunčiami jau 7 me.tus - atrodo kad čia kokius lėktuvnešius ar povandeninius laivus gamintų o ne paprastus pėstininkų transporterius.

        Komentuoti


        • Originally posted by PHANTOM Peržiūrėti pranešimą

          From 2027??? OMG! Per tokį laiko tarpą gali ir pasaulinis karas prasidet ir spėt pasibaigti... KAM'e turėtų būti iš naujo peržiūrėti visi gynybos pirkimų reikalai nes prie dabartinės saugumo situacijos pirkimų ir pristatymų terminai yra neleistinai per ilgi. Kad ir IFV Vilkas, kurie siunčiami jau 7 me.tus - atrodo kad čia kokius lėktuvnešius ar povandeninius laivus gamintų o ne paprastus pėstininkų transporterius.
          Taip jau yra ,jei norėjom greitai tai cv90, Puma ir ta ligas gydosi. AUSTRALŲ lance bokstas dar du metus spike leisti negalės. Tokia ta vakarų ginkluotė, darys darys kol padarys,bet užtat PADARYS. Čia dar niekis,va kaip žiauriai anglam su ajax,korta nepaėjo...

          Komentuoti


          • Originally posted by Jonas Peržiūrėti pranešimą

            Skaraidina ar neskaraidina, bet per pažliugusias pievas, dirvonus ir miško keliukus, kur 1/2 NATO bt. technikos vienu ar kitu metu užstringa važiuoti reikia. 18 t. tuomet geriau nei 30 t..
            Nedidelis svoris yra gerai.

            Kur būtent 18 t. aš nežinau, bet lengvesnės m777 pvz. ir M198 ir dar krūva kitų.

            Čekai, kai kilo klausimas kodėl jie perka CEASAR, o ne modernizuoja į 155 mm DANA, ar neperka SUZANA, EVA ar DITA aiškino, kad CEASAR yra ne saveigis pabūklas, o patranka ant ratų.

            Apskritai Donatai CEASAR 6x6 ir 8x8 tas ant to ir daugmaž vienodai. Kiek norit ratų vis tiek PzH2000 neprilygsta
            PzH2000, mano nuomone reikėtų pirkti ir ne 18, o 52. Jei kas sumanytų klausti iš kur pinigai? Kaip kažkada A. Avulis pasisakė, puiki išeitis - labai daug skolintis ir negražinti.

            Realybė tokia, kad bus CEASAR ir atrodo 6x6. Viskas Cezaryje turbūt normalu ir niekas perdaug nelūžta, bet nevikšrinė ir nevokiška.

            Nurykime nusivylimą kolegos.
            Jonai,mano nuomone PZH2000 su jos 55 tonom ir Lietuvos tiltais tiesiog sunki Lietuvai ( neigiant jos pliusų) šiuo atveju AGM modulis patrauklesnis

            Del argumentų, kad 6x6 jau bus 25-26 tonų, nemanai, kad čia jau reiktų 8x8 važiuoklės? Kad svoris tolygiau ant ašių pasiskirstytų, važiuoklė laikytų ir pravažumo pakaktų? Šiaip jau 6x6 vaziuoklei 25-26 tonos jau iššūkis, tokį svorį ima ant 8x8.
            Iš serijiniu būdu gaminami 6x6 tai čia nebent Tatra tiktų. Izraelio ATMOS 2000 ant 6x6 TATRA ir sveria apie 23-24 tonas. Bet Tatra atidirbtas dešimtmečiais bekelės varžybose, o čia visiškai naujas, dar tik kuriamas produktas. Atitinkamai išlys vaikiškos bėdos. Ir vėl reikės laukti, kol kas pašalins

            Komentuoti


            • Žinote, ka sako kariška logika, jeigu jau susiklostė tokia situacija, tai geriausias variantas iki metų pabaigos 2BN M777 + plius po kokiu 5 tūkst. sviedinių ant vamzdžio, o po 2027 kas ten bus, tai nelabai ir svarbu. Viskas turi būti laikų. Iš šios dienos pozicijos situacija taip atrodo ir ginčytis 6 ratai ar 8 tai tikrai nėra labai svarbu. Visada sakoma, geriau mažiau bet šiandien ir tas labai aktualu. Jeigu pradės gaminti 2027, gausime išvystisime apie 2030, tai atrodo amžinybė. Gal gautume iš amerikiečių kokios nuomos, juk vengrai rodos lėktuvus nuomavosi iš švedų, nes kaip pasirodė Europoje nieko gero nebėra. Taigi nesvarbu nei ratai nei tiltai (jų prasidėjus veiksmui greitai neliks) svarbu ar turi pajėgumą laiku ar tik svajoji, kad kažkada turėsi.

              Komentuoti


              • Originally posted by ARTY Peržiūrėti pranešimą
                Žinote, ka sako kariška logika, jeigu jau susiklostė tokia situacija, tai geriausias variantas iki metų pabaigos 2BN M777 + plius po kokiu 5 tūkst. sviedinių ant vamzdžio, o po 2027 kas ten bus, tai nelabai ir svarbu. Viskas turi būti laikų. Iš šios dienos pozicijos situacija taip atrodo ir ginčytis 6 ratai ar 8 tai tikrai nėra labai svarbu. Visada sakoma, geriau mažiau bet šiandien ir tas labai aktualu. Jeigu pradės gaminti 2027, gausime išvystisime apie 2030, tai atrodo amžinybė. Gal gautume iš amerikiečių kokios nuomos, juk vengrai rodos lėktuvus nuomavosi iš švedų, nes kaip pasirodė Europoje nieko gero nebėra. Taigi nesvarbu nei ratai nei tiltai (jų prasidėjus veiksmui greitai neliks) svarbu ar turi pajėgumą laiku ar tik svajoji, kad kažkada turėsi.
                Trigubas septynkes "susiurbia" Ukraina, geriau jos gal ten.

                Šiaip geras būtų planas paprašyti. Galima būtų tiesiog ir paprašyti dovanoti pabūklus bei sviedinių. Ne - tai ne.

                Galima ir dar ko nors paprašyti. Pvz. 66 vt. 120 mm graižtvinių minosvaidžių, kurių priš keletą atsisakė marinai ir jų amunicijos. Būtų savanoriams



                Na arba M120 / M1064A3 minosvaidžių.


                Galėtų ir prancūzai savo Cezarių suteikti bent 4-6, kaip vokiečiai savo PzH2000 buvo atvežę.
                Last edited by Jonas; 15 June 2022, 18:11.

                Komentuoti


                • Originally posted by Donatas Peržiūrėti pranešimą

                  Jonai,mano nuomone PZH2000 su jos 55 tonom ir Lietuvos tiltais tiesiog sunki Lietuvai ( neigiant jos pliusų) šiuo atveju AGM modulis patrauklesnis

                  Del argumentų, kad 6x6 jau bus 25-26 tonų, nemanai, kad čia jau reiktų 8x8 važiuoklės? Kad svoris tolygiau ant ašių pasiskirstytų, važiuoklė laikytų ir pravažumo pakaktų? Šiaip jau 6x6 vaziuoklei 25-26 tonos jau iššūkis, tokį svorį ima ant 8x8.
                  Iš serijiniu būdu gaminami 6x6 tai čia nebent Tatra tiktų. Izraelio ATMOS 2000 ant 6x6 TATRA ir sveria apie 23-24 tonas. Bet Tatra atidirbtas dešimtmečiais bekelės varžybose, o čia visiškai naujas, dar tik kuriamas produktas. Atitinkamai išlys vaikiškos bėdos. Ir vėl reikės laukti, kol kas pašalins

                  Na o dabar persunkios 6x6 ...

                  Radau, kad Cezarių pagaminta ar užsakyta per 350 vt. ir koks 280 jų 6x6.
                  Pažiūrėsime kaip dėl to naujo produkto kokybės. Senuoju 6x6 lyg niekas nesiskundė

                  Komentuoti


                  • Originally posted by ARTY Peržiūrėti pranešimą
                    Žinote, ka sako kariška logika, jeigu jau susiklostė tokia situacija, tai geriausias variantas iki metų pabaigos 2BN M777 + plius po kokiu 5 tūkst. sviedinių ant vamzdžio, o po 2027 kas ten bus, tai nelabai ir svarbu. Viskas turi būti laikų. Iš šios dienos pozicijos situacija taip atrodo ir ginčytis 6 ratai ar 8 tai tikrai nėra labai svarbu. Visada sakoma, geriau mažiau bet šiandien ir tas labai aktualu. Jeigu pradės gaminti 2027, gausime išvystisime apie 2030, tai atrodo amžinybė. Gal gautume iš amerikiečių kokios nuomos, juk vengrai rodos lėktuvus nuomavosi iš švedų, nes kaip pasirodė Europoje nieko gero nebėra. Taigi nesvarbu nei ratai nei tiltai (jų prasidėjus veiksmui greitai neliks) svarbu ar turi pajėgumą laiku ar tik svajoji, kad kažkada turėsi.
                    Šiaip pas Austrus liko dar tų modernizuotų M109A5. 18 vienetų tikrai.rastų. Šiaip waronline forume tai juokiasi iš LK planų gauti 2026 metais, turint 16 PZH2000, kai reikia čia ir dabar. Pas mus visi tikisi kad apgins NATO, bet Izraelis tokiomis viltimis abejoja

                    Komentuoti




                    • Kodėl Lietuva pasirinko prancūziškuosius „cezarius“?





                      Praėjusią savaitę paskelbta apie pirmąjį didelį prancūziškos ginkluotės įsigijimą. Pasak krašto apsaugos ministro Arvydo Anušausko, nors iki šiol Lietuva neturėjo Prancūzijos sunkiosios ginkluotės, savaeigės ratinės haubicos „Caesar Mark II“ puikiai suderinamos su turimomis karinėmis sistemomis.
                      Skaitykite daugiau: https://iq.lt/politika/kodel-lietuva...YOe8TIsRX5bT5u K7tbjWsQDnSeSn-EFN7SnT4UE

                      Komentuoti


                      • CAESAR šaudymas į artimus taikinius




                        Komentuoti


                        • Įdomu, kokia būklė prancūziškų TRF-1 pabūklų? Buvo pagaminta 109, o rikiuotėje liko 12 vt., Afrikoje.

                          Juos pakeitė Ceasar. Nekalbama apie perdavimą Ukranai..gal supjaustė metalui ,bet sunku tuo būtų patikėti. Gal būti vamzdžiai sunaudoti, o tai tikėtina.



                          The gun can fire all types of ammunition from 155 by 39 caliber N 2 to fuel case 3 , but the normal ammunition is the high explosive shell . With this ammunition, the range is 24 km but it can reach 30 km with extended range ammunition 2 . The rapid rate of fire is 3 shots in 15 seconds 2 and the extended one is 6 shots in 1 minute. The tube of the TRF1 is designed to be used up to 3,000 rounds 5 .





                          Last edited by Jonas; 21 June 2022, 13:32.

                          Komentuoti


                          • Originally posted by Robis Peržiūrėti pranešimą

                            Kodėl Lietuva pasirinko prancūziškuosius „cezarius“?




                            Man kyla klausimai dėl tos 8 tonų kabinos, kurį bus ant vienintelės priekinės ašies, kartu su varikliu. Ar nebus perkrauta priekinė pakaba? Nes svoris, lyginant su pirmu Cezariu nuo 18 tonų kyla iki 25 tonų. Ne per didelė apkrova vienai ašiai?
                            Last edited by Donatas; 21 June 2022, 18:46.

                            Komentuoti


                            • Originally posted by Donatas Peržiūrėti pranešimą

                              Man kyla klausimai dėl tos 8 tonų kabinos, kurį bus ant vienintelės priekinės ašies, kartu su varikliu. Ar nebus perkrauta priekinė pakaba? Nes svoris, lyginant su pirmu Cezariu nuo 18 tonų kyla iki 25 tonų. Ne per didelė apkrova vienai ašiai?
                              Boxer Vilko kovinė masė 33t. Vilkas turi 4 ašis, ar kolega manot, kad vokiečių ir prancūzų inžinieriai nemoka paskaičiuoti optimalios apkrovos ašiai?

                              Komentuoti


                              • Originally posted by Robis Peržiūrėti pranešimą

                                Boxer Vilko kovinė masė 33t. Vilkas turi 4 ašis, ar kolega manot, kad vokiečių ir prancūzų inžinieriai nemoka paskaičiuoti optimalios apkrovos ašiai?
                                Nenueikite nuo klausimo. Visų pirma, jūs norit pasakyti, kad 8x8 VILKO pakaba atitinka prancūzisko 6x6 sunkvežimio vaxiuoklę? Antra, klausimas buvo kaip tolygiai pasiskirsto svoris tarp 4 ir 3 ašių. Kažkaip nepastebėjau, kad 155 mm haubicas ant BOXERIO būtų ant 6x6 bazės. Lyginate nesulyginamas dalykus. Vilkas 8x8 PKM Cezaris 155 mm haubica

                                Komentuoti

                                Vykdoma...
                                X