Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos kariuomenės automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtras
  • Laikas
  • Rodyti
Ištrinti viską
Naujas pranešimas

  • Originally posted by Pukudza Peržiūrėti pranešimą

    Tame ir bėda kad niekaip. Krovinių skyrius 8 vietėje versijoje maks 4 karių ekipuote sutalpina. Kur kitų 4rių dėt?
    Su prailgintais atsirastų kitos bėdos, iš kurių labai rimta būtų reikalavimas vairuotojui turėti C kategoriją. Optimaliausias variantas ir kasdieniam naudojimui, nes karo gal ir nebus, o tarnyba vyksta civilinio gyvenimo sąlygomis - nėra patogu su prailgintais važinėtis ir parkuotis mūsų intensyvaus eismo sąlygomis. Pagaliau tai nėra transportas, skirtas pervežti visą kuopą. Labai geras pirkinys, mano nuomone

    Komentuoti


    • Originally posted by Pukudza Peržiūrėti pranešimą

      Tame ir bėda kad niekaip. Krovinių skyrius 8 vietėje versijoje maks 4 karių ekipuote sutalpina. Kur kitų 4rių dėt?
      Na tada į kitą busą sodinti 4 ir kraut aštuonių karių ginklus su ekipuote. Vis tiek 2 skyriams reikia 3 busų-20 žmonių 24 vietos

      Komentuoti


      • Originally posted by EPP Peržiūrėti pranešimą

        Su prailgintais atsirastų kitos bėdos, iš kurių labai rimta būtų reikalavimas vairuotojui turėti C kategoriją. Optimaliausias variantas ir kasdieniam naudojimui, nes karo gal ir nebus, o tarnyba vyksta civilinio gyvenimo sąlygomis - nėra patogu su prailgintais važinėtis ir parkuotis mūsų intensyvaus eismo sąlygomis. Pagaliau tai nėra transportas, skirtas pervežti visą kuopą. Labai geras pirkinys, mano nuomone
        nereikia nieko ilgint. Darai 6 vietį, be galinės eilės ir pertvara atskirtu krovinių skyrium.

        Komentuoti


        • Originally posted by Pukudza Peržiūrėti pranešimą

          nereikia nieko ilgint. Darai 6 vietį, be galinės eilės ir pertvara atskirtu krovinių skyrium.
          Pritariu jūsų nuomonei, tą patį sako ir dauguma kitų savanorių. Bet visgi dar kartą pastebėsiu, kad šie mikroautobusai perkami ne tam, kad taptų etatine skyriaus transporto priemone, jie turės daugiau darbo kasdieninėje padalinių tarnyboje, o ne pervežant karius pratybose

          Komentuoti


          • Manau skyriui,po du autobusiukus ir problemos nebėra. O su ilgesniu tragedija manevruoti siauruose misko proskinose,ir didesni šansai užklimpti,sunku masina išsiubuoti ,kai galas sėstų,dar po ratu sunkiau kastuvu pasikasti,na galvokit kaip apie visurėgį o ne busika ir viskas atrodys logiska ,kad trumpas

            Komentuoti


            • Originally posted by Irwel Peržiūrėti pranešimą
              Manau skyriui,po du autobusiukus ir problemos nebėra. O su ilgesniu tragedija manevruoti siauruose misko proskinose,ir didesni šansai užklimpti,sunku masina išsiubuoti ,kai galas sėstų,dar po ratu sunkiau kastuvu pasikasti,na galvokit kaip apie visurėgį o ne busika ir viskas atrodys logiska ,kad trumpas
              Hm, man regis, 8 vyrai bet kokį minibusą išstumtų

              Komentuoti




              • Toliau modernizuojamas ir atnaujinamas Lietuvos kariuomenės sunkvežimių parkas




                Toliau modernizuojant ir atnaujinant Lietuvos kariuomenės pajėgumus Lietuvos kariuomenei perduoti 15 Vokietijos gamintojo „Daimler AG“ specialiosios paskirties AROCS sunkvežimių platformoms ir konteineriams vežti su komplektuojamomis dalimis. „Karinės technikos įsigijimas ir atnaujinamas atgrasymo tikslais yra neatsiejama valstybės saugumo dalis“, - sako krašto apsaugos viceministras Vilius Semeška.
                Jis atkreipia dėmesį, kad krašto apsaugos sistemos pirkimuose karinei technikai įsigyti dalyvauja ne tik užsienio gamintojai, bet ir Lietuvos įmonės, taip sudarant sąlygas plėtotis Lietuvos verslui ir išsaugoti šalyje užsienio investuotojų lėšas. Sunkvežimių AROCS antrojo gamybos etapo darbai buvo vykdomi Lietuvoje, o juos atliko UAB „KMT“.




                Dar 10 vienetų šių specialiosios paskirties sunkvežimių planuojama pristatyti Lietuvos kariuomenei šių metų pabaigoje taip anksčiau laiko, įvykdant ketveriems metams prisiimtus įsipareigojimus. Sutartį dėl šio tipo 25 sunkvežimių įsigijimo Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos ir Vokietijos gamintojas „Daimler AG“ įgaliotasis atstovas Lietuvoje UAB „Veho Lietuva“ pasirašė praėjusių metų sausį.




                Pastaraisiais metai atnaujinant Lietuvos kariuomenės autoparką, iš Vokietijos gamintojo „Daimler AG“ įsigyti vilkikai ZETROS 3643 su priekabomis bei taktinės paskirties penkių tonų keliamosios galios sunkvežimiai UNIMOG U5000.
                Vykdant krašto apsaugos sistemos įsigijimus apie 70 proc. gynybos biudžeto lieka Lietuvoje įsigyjant prekes ir paslaugas iš Lietuvos gamintojų bei sumokant mokesčius. Iš užsienio gamintojų dažniausiai įsigyjama ginkluotė ir karinė technika.




                Apie sunkvežinius AROCS:
                Sunkvežimiuose AROCS 4142 AK 8x8/4 yra sumontuota „H“ formos konteinerių hidraulinės krovos sistema, pagamintos dvi krovinių pakrovimo-transportavimo platformos, pritaikytos amunicijos transportavimui su uždedamu/nuimamu tentu. Juose taip pat sumontuota ir viena krovinių pakrovimo-transportavimo platforma. Ja galima transportuoti ratines ir vikšrines transporto priemones: HMMWV, MB UNIMOG, Land Rover, M113, kt.
                Specialiosios paskirties sunkvežimiai yra naudojami karinėms logistinėms operacijoms, taip pat pasirengti karinėms operacijoms ir kitoms gynybos funkcijoms atlikti. Šie sunkvežimiai gali važiuoti tiek viešaisiais keliais, tiek ir bekele. Gali pervežti ne mažesnį kaip 16 tonų krovinį, savaeigės PzH 2000 haubicos amuniciją, konteinerius, transporto priemones, įrangą, kitas karines atsargas.

                Šaltinis:http://kam.lt/lt/naujienos_874/aktua...knp09NQ3liKbkU

                Komentuoti


                • Kiek keista, kad kabinos visai "nuogos" Jei civiliams tikslams, viskas ok, paveš. Bet kalbant apie galimybę, kad šaudmenis tektų vežt į karinių veiksmų zoną, šarvas labai praverstų. Kad paprastas karys su kalašu nesunaikintų strateginio krovinio. Sakyčiau, daugiau civilis sunkvežimis, ne karinis.

                  Komentuoti


                  • Originally posted by Donatas Peržiūrėti pranešimą
                    Kiek keista, kad kabinos visai "nuogos" Jei civiliams tikslams, viskas ok, paveš. Bet kalbant apie galimybę, kad šaudmenis tektų vežt į karinių veiksmų zoną, šarvas labai praverstų. Kad paprastas karys su kalašu nesunaikintų strateginio krovinio. Sakyčiau, daugiau civilis sunkvežimis, ne karinis.
                    Šarvuota kabina labai gerai, bet būtų keista, jeigu Lietuva apšarvuotų kabinas transportinių automobilių, kuriuos nešarvuoja ir kitos šalys

                    Komentuoti


                    • Analogiški sunkvežimiai su hidrauliniais kabliais puikiai tiktų pontoninių tiltų transportavimui. 8x8 užtikrintų gerą pravažumą, manevravimą kranto zonoje.

                      Komentuoti


                      • Originally posted by AurimasLT Peržiūrėti pranešimą
                        Analogiški sunkvežimiai su hidrauliniais kabliais puikiai tiktų pontoninių tiltų transportavimui. 8x8 užtikrintų gerą pravažumą, manevravimą kranto zonoje.
                        Taip pat tiktų ir NASAMS raketų paleidėjams pervežti.

                        Komentuoti


                        • Originally posted by Robis Peržiūrėti pranešimą

                          Taip pat tiktų ir NASAMS raketų paleidėjams pervežti.
                          Kaip tai tiktų? O kas dabar juos veža?

                          Komentuoti


                          • Originally posted by Jonas Peržiūrėti pranešimą

                            Kaip tai tiktų? O kas dabar juos veža?
                            Surask du skirtumus:



                            Komentuoti


                            • Originally posted by Robis Peržiūrėti pranešimą

                              Surask du skirtumus:



                              Tai va, pakėlimo įranga kito tipo, bet sunvežimis jei ne to paties Mercedes modelio tai, bent mano akiai, itin artimas. Todėl NASAMS transportui šiesunkvežimiai jau naudojami.
                              Last edited by Jonas; 19 February 2021, 16:00.

                              Komentuoti


                              • Sunkvežimių AROCS antrojo gamybos etapo darbai buvo vykdomi Lietuvoje, o juos atliko UAB „KMT“.
                                Kokie darbai buvo vykdomi?

                                Komentuoti

                                Vykdoma...
                                X