Kadangi JAV kariuomenė, kaip pagrindinis mūsų sąjungininkas, nusipelno ne mažiau dėmesio nei Rusija, manau esant logiška skurti temą, skirtą JAV karinėms pajėgoms.
Pradėkim iš aukšto:
Vašingtonas. Vasario 29 d. JAV KOP pranešė apie pasirašytą kontraktą su Aerojet Rocketdyne ir United Launch Alliance (susikooperavusios Boeing ir Lockheed Martin) dėl naujų savos gamybos raketų variklių kūrimo ir gamybos.
Naujas variklis turi padaryti galą JAV priklausomybei nuo rusiškų variklių RD-180, naudojamų amerikietiškų raketų Atlas V pirmosiose pakopose.
Pagal kontraktą, kompanijai Aerojet skirta 115 mln. USD skysto kuro variklio AR-1 prototipo gamybai. Variklį planuojama sukurti 2019 metams. Visa kontrakto vertė: 804 mln. USD, KOP finansuoja 2/3 viso projekto vertės, kompanija - likusį trečdalį. Visi darbai privalo būti baigti iki 2019m. gruodžio 31 d. (Na, čia klausimas, aišku). Pagrindinis projekto kriterijus matyt, buvo mažiausia techninė rizika, nes sukurti naują variklį tokiu trumpu terminu yra sudėtinga.
United Launch Alliance bus Aerojet subrangovas, tieksiantis variklio komponentus bei atliksiantis variklio dizaino analizę. Papildomai jiems dar skirta 46,6 mln. USD Vulcan BE-4 variklio, naudojamo komerciniam projekte Blue Origin, prototipo kūrimui.

Pradėkim iš aukšto:
Vašingtonas. Vasario 29 d. JAV KOP pranešė apie pasirašytą kontraktą su Aerojet Rocketdyne ir United Launch Alliance (susikooperavusios Boeing ir Lockheed Martin) dėl naujų savos gamybos raketų variklių kūrimo ir gamybos.
Naujas variklis turi padaryti galą JAV priklausomybei nuo rusiškų variklių RD-180, naudojamų amerikietiškų raketų Atlas V pirmosiose pakopose.
Pagal kontraktą, kompanijai Aerojet skirta 115 mln. USD skysto kuro variklio AR-1 prototipo gamybai. Variklį planuojama sukurti 2019 metams. Visa kontrakto vertė: 804 mln. USD, KOP finansuoja 2/3 viso projekto vertės, kompanija - likusį trečdalį. Visi darbai privalo būti baigti iki 2019m. gruodžio 31 d. (Na, čia klausimas, aišku). Pagrindinis projekto kriterijus matyt, buvo mažiausia techninė rizika, nes sukurti naują variklį tokiu trumpu terminu yra sudėtinga.
United Launch Alliance bus Aerojet subrangovas, tieksiantis variklio komponentus bei atliksiantis variklio dizaino analizę. Papildomai jiems dar skirta 46,6 mln. USD Vulcan BE-4 variklio, naudojamo komerciniam projekte Blue Origin, prototipo kūrimui.
Komentuoti