Jeigu tai jūsų pirmasis apsilankymas, nepamirškite užsukti į FAQ spausdami aukščiau esančią nuorodą. Jums gali tekti prisiregistruoti
prieš pradedant rašyti forume: norėdami tęsti, spauskite aukščiau esančią registracijos nuorodą. Kad galėtumėte peržiūrėti pranešimus,
pasirinkite forumą, kurį norėtumėte aplankyti iš aukščiau esančių pasirinkimų.
Irkutsko srityje dingo Nepaprastųjų situacijų ministerijos transportinis lėktuvas Il-76. Gesino miško gaisrą. Lėktuve buvo dešimt žmonių įskaitant penkis įgulos narius.
BMPD blogas pateikia įdomios informacijos apie Rusijos lėktuvnešinės aviacijos avarijas:
Напомним, что с 1987 по 1997 годы было построено девять опытных и 26 серийных самолетов Су-33 (Су-27К), из них (с учетом аварии 3 декабря) в летных происшествиях было потеряно два опытных и шесть серийных самолетов. В том числе 5 сентября 2005 года при обрыве троса аэрофинишера при посадке на "Адмирал Кузнецов" был потерян Су-33 с бортовым номером "82 красный" (серийный номер 07504).
Su-33 nuostoliai dėl avarijų - 23 procentai... Kuklus toks sakyčiau avaringumas - beveik ketvirtis lėktuvų.
Video su viena iš Su-33 avarijų, įvykusių 2005.09.05:
Совершив вылет с авианесущего крейсера утром 13 ноября, группа из трех самолетов МиГ-29КР/КУБР по выполнении поставленной задачи приступила к выполнению посадки на корабль. Посадка первого самолета была произведена успешно, однако при посадке второго истребителя был порван второй трос тормозного устройства (аэрофинишера), при этом порвавшийся второй трос спутался с третьим тросом, сделав невозможным и его использование. Хотя второй МиГ-29КР успешно затормозился на палубе, зацепившись за четвертый трос, однако ввиду того, что использование аэрофинишера стало невозможным, третьему истребителю было приказано находиться в воздухе в зоне ожидания, пока будет исправлен аэрофинишер.
Из-за недостаточно высокой распорядительности палубная команда "Адмирала Кузнецова" не смогла исправить аэфинишер в короткий срок (происходившее на палубе крейсера после аварии аэрофинишера описывается как "бардак"). В результате третий истребитель, барражируя в воздухе в зоне ожидания, выработал все топливо, и его пилот был вынужден катапультироваться.
Na IL-18 subyrėjimą lemė ko gero jo fiuzeliažo kaip pusiau monokoko įpatumai,plius aišku ir amžius.Kažkada po Rusiją daug trankiausi lėktuvais, bet mačiau tik Šeremetjeve ant pjedestalo priešais oro uostą, daugiau neteko, galvojau kad jau nebeskraido...
Dar viena avarija .Senukas TU-154 pliūkštelėjo į juodają jūra , o skrido tai į Alepą.Kartu su garsiuoju Aleksandrovo dainų ir šokių ansambliu.Nu bebesuprantu aš rusų visai.Jie ką ant lavonų šokti skrido...? http://www.mk.ru/incident/2016/12/25...re-onlayn.html
Kaip suprantu tai gera propogandinė kompanija buvo
Komentuoti