Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aviacija - tai įdomu

Collapse
X
  • Filtras
  • Laikas
  • Rodyti
Ištrinti viską
Naujas pranešimas

  • Nelabai suprantu, ką jūs beuodegiu laikot?
    Mirage 2000 jau skaitosi beuodegis ar dar ne?

    Komentuoti


    • Originally posted by zippy.ltu Peržiūrėti pranešimą
      Nelabai suprantu, ką jūs beuodegiu laikot?
      Mirage 2000 jau skaitosi beuodegis ar dar ne?
      Atleiskit man kvailiui už nesąmonę. Kai skubi bileką parašyti, o dar foto iš telefono nelabai kelia, tai taip ir gaunasi.
      Be abejo, visi šitie lėktuvai yra beuodegiai, turėjau omeny "šitokį" beuodegį - kaip Tempest - atkreipkit dėmesį į jo sparno formą ir detales.
      Man labai estetiškai viskas patinka, bet kas šitam piešiny visai neatvaizduota - tai lėktuvo aukščio vairai. Jų nėra.
      Tam tikra prasme ir nebus -aukščio vairų funkcijas atliks eleronai, kuriuos čia nupiešti "užmiršo".
      Dabar toj foto, kur greta matot F/A-18 ir X-32 matot, kur išdėstyti eleronai.
      Kad eleronai būtų veiksmingesni, juos pagal galimybes stengiamasi išdėstyti sparnų galuose - kaip matot.
      O štai Tempest atveju, man tas kažkaip ne visai akivaizdu - aišku, čia labiau noriu paprovokuoti diskusiją, bet dailininkas šį klausimą tyliai apėjo, tai turiu teisę kelti sąmokslo teorijas
      Bet net jei eleronai, kaip logiška manyti, ir bus išdėstyti ištisai pagal visą vidinį sparno kraštą, jų plotas vistiek bus gerokai mažesnis už tradicines "uodegas" - horizontalias atlenkiamas plokštumas, kurias dabartinės technologijos jau leidžia daryti ištisines:


      O kuo mažesnis plotas, tuo labiau tas plokštumas reikia palenkti, kad gautųsi tas pats efektas, o tai mano galva jau kelia problemų tiek aerodinamikos, tiek stels atžvilgiu.
      Tai va ir norėjau paskatinti aptarinėjimą tarp forumo dalyvių - o tai kokio perkūno tada tokia sparno forma?

      Komentuoti


      • Originally posted by ulfberht Peržiūrėti pranešimą

        Atleiskit man kvailiui už nesąmonę. Kai skubi bileką parašyti, o dar foto iš telefono nelabai kelia, tai taip ir gaunasi.
        Be abejo, visi šitie lėktuvai yra beuodegiai, turėjau omeny "šitokį" beuodegį - kaip Tempest - atkreipkit dėmesį į jo sparno formą ir detales.
        Man labai estetiškai viskas patinka, bet kas šitam piešiny visai neatvaizduota - tai lėktuvo aukščio vairai. Jų nėra.
        Tam tikra prasme ir nebus -aukščio vairų funkcijas atliks eleronai, kuriuos čia nupiešti "užmiršo".
        Dabar toj foto, kur greta matot F/A-18 ir X-32 matot, kur išdėstyti eleronai.
        Kad eleronai būtų veiksmingesni, juos pagal galimybes stengiamasi išdėstyti sparnų galuose - kaip matot.
        O štai Tempest atveju, man tas kažkaip ne visai akivaizdu - aišku, čia labiau noriu paprovokuoti diskusiją, bet dailininkas šį klausimą tyliai apėjo, tai turiu teisę kelti sąmokslo teorijas
        Bet net jei eleronai, kaip logiška manyti, ir bus išdėstyti ištisai pagal visą vidinį sparno kraštą, jų plotas vistiek bus gerokai mažesnis už tradicines "uodegas" - horizontalias atlenkiamas plokštumas, kurias dabartinės technologijos jau leidžia daryti ištisines:


        O kuo mažesnis plotas, tuo labiau tas plokštumas reikia palenkti, kad gautųsi tas pats efektas, o tai mano galva jau kelia problemų tiek aerodinamikos, tiek stels atžvilgiu.
        Tai va ir norėjau paskatinti aptarinėjimą tarp forumo dalyvių - o tai kokio perkūno tada tokia sparno forma?
        Manau neverta dabar galvos laužyti, kol dar tik dailininko piešinėliai yra. Kuomet bus bent jau prototipo mock-up'as, tuomet bus galima žiūrėti kur kaip kas dėstoma ir kokios formos numanomos.

        Komentuoti


        • Tai, kad mock-up'as jau yra https://defence-blog.com/aviation/uk-unveils-sixth-generation-jet-fighter-during-farnborough-airshow.html , tik nuotraukų rakursai nekokie.

          Pristatymo ceremonija
          Last edited by TerMind; 11th October 2018, 10:13.

          Komentuoti


          • Originally posted by TerMind Peržiūrėti pranešimą
            Tai, kad mock-up'as jau yra https://defence-blog.com/aviation/uk-unveils-sixth-generation-jet-fighter-during-farnborough-airshow.html , tik nuotraukų rakursai nekokie.

            Pristatymo ceremonija
            Šitas tai kaip idėjos mock-up'as, aš bent taip supratau, todėl jo ir nerodė iš visų rakursų. Kuomet bus modelis kurį tampys į aero tunelį tada bus galima kažką apie galutinį dizainą spręsti.

            Komentuoti


            • Puikus Boeing 757 nusileidimas Bristolio aerouoste spalio 12 d. pučiant stipriam 40-ies mazgų (20,6 m/s) šoniniam vėjui:

              Komentuoti


              • Įdomus lėktuvas susipažinimui - WB-57F.

                Šeštojo dešimtmečio britų bombonešio B-57 Canberra modifikacija, iki šiol naudojama NASA pažangių technologijų bandymams.
                Beje, 2012 metais buvo išsiųsti į Afganistaną, kur pasitarnavo visai sau kovinėms užduotims - pamenat, kažkada buvo kalba, kad stels naikintuvai, tokie kaip F-22,neturi Link16 duomenų perdavimo sistemos, perduoti iš naikintuvų duomenis bombonešiams B-52 ar B-1 irgi problemos, tai šituose lėktuvuose buvo sumontuotos sistemos, leidžiančios keistis duomenimis tarp skirtingų sistemų, tame tarpe ir armiečių.

                Komentuoti


                • Kaip tik dabar vykstančiame Euronaval-2018 prancūzai demonstruoja savą naujos kartos naikintuvo maketą.



                  Koncepcija artima Boeing
                  Last edited by ulfberht; 26th October 2018, 15:47.

                  Komentuoti


                  • Originally posted by ulfberht Peržiūrėti pranešimą
                    Mhm. Naujos kovinės mašinos kūrimo darbai turi būti pradėti vos paleidus į seriją esamą. Iki 2025-ų nieko doro vokiečiai nebespėtų sukurti, net jei norėtų.
                    Būtų iškart jungęsi prie F-35 programos, gavę priėjimą prie technologijų... Dabar, su tokiu finansavimu ir požiūriu į gynybą, pasilikti išvis be nieko - vienas iš variantų.
                    O FCAS (Future Combat Air System) arba, kaip prancūzai vadina, SCAF (Système de Combat Aérien Futur) projektas nepamirštas, tik datos jau realistiškesnės:

                    With plans for drone sidekicks, Europe’s futuristic jet program slowly comes into focus
                    https://www.defensenews.com, 2018.11.14

                    BERLIN — Germany may be committed to a project with France aimed at building a new aircraft for Europe by 2040, but don’t expect anything drastic or sudden to happen out of Berlin.
                    ...
                    Autonomy will be a key feature for the jet and its accompanying drones, though never to a degree that humans are no longer involved in striking targets. Officials want it to be highly interoperable with allied aircraft and weapons, even older ones, and able to easily pass data between them. Costs, both for buying the system and operating it, also will be key considerations, especially in Germany, Funke said.
                    Last edited by Danas; 15th November 2018, 14:20.

                    Komentuoti


                    • Taip. "Jane's" cituoja plačiau:

                      “We have taken first steps towards the FCAS [Future Combat Air System] with the French taking the lead, and we are both now working on a common design concept and architectural study. In terms of the basic design requirements, a system-of-systems will be the key characteristic, but the list [of requirements] is not complete and is a living document.”
                      Bet tai čia tik pati pradžia... Išvis, pastaruosius du dešimtmečius Vokietijoje trukęs apsirūkiusių gėlių vaikų valdymas kariniu požiūriu Vokietiją atbloškė atgal labiau nei pralaimėjimas II Pasauliniam kare, bet ką tai bedomina, kai pati vokiečių tauta (įskaitant ir kitas Europos tautas) artimiausiu metu nustos egzistuoti įprastu pavidalu. Ačiū Merkel ir kitiems...
                      Last edited by Danas; 15th November 2018, 15:02.

                      Komentuoti


                      • Viskas gerai baigėsi, bet vyriokas jaučiu turėjo pridėt į kelnes...


                        My first time Hang Gliding turned into a near death experience as my safety harness was never hooked to the Glider. For 2 Min. 14 seconds I had to hang on for my life! The landing was a rough one, but I lived to tell the story.

                        Ir dar vienas filmukas - kaip su dronu naikint širšių lizdus.

                        Last edited by Danas; 1st December 2018, 18:07.

                        Komentuoti


                        • Originally posted by Danas Peržiūrėti pranešimą
                          Viskas gerai baigėsi, bet vyriokas jaučiu turėjo pridėt į kelnes...

                          Ir dar vienas filmukas - kaip su dronu naikint širšių lizdus.
                          Va kaip man reikėtų tokio drono, tik kad dar purkštų, nes ardyti nėra kaip

                          Komentuoti

                          Vykdoma...
                          X