Jeigu tai jūsų pirmasis apsilankymas, nepamirškite užsukti į FAQ spausdami aukščiau esančią nuorodą. Jums gali tekti prisiregistruoti
prieš pradedant rašyti forume: norėdami tęsti, spauskite aukščiau esančią registracijos nuorodą. Kad galėtumėte peržiūrėti pranešimus,
pasirinkite forumą, kurį norėtumėte aplankyti iš aukščiau esančių pasirinkimų.
Prisimenat seną multiką apie krokatiną? Šitas MiG 1.44 ir F-22 hibridas kažką tokio ir primena. Ir dar oro ėmikliai nuo F-35 nukosėti. Nuo ikigarsinio atakos lėktuvo! Tikiuosi, jie suprato, ką kopijuoja. Būtų labai įdomu sužinoti realias šitos 5 kartos skrendančios plytos charakteristikas...
China’s latest stealth fighter, the *J-20, is serving in the People’s Liberation Army air force, according to state media.
Military insiders said the appearance of J-20s in the air force was meant as a warning to Japan and South Korea, which are expected to buy US F-35 stealth fighters now that China has equally advanced warplanes.
Video footage aired by CCTV yesterday showed J-20 fighters alongside PLA Y-20 transport planes and H-6K bombers. The broadcast did not say how many *J-20s were operational.
The report said the new aircraft had joined joint drills with troops, rocket forces and the navy.
A source close to the PLA said the J-20s were all equipped with home-made WS-15 engines, but because the engine had not entered mass production, only a few J-20s were available for service.
“There are still a series of technical problems that need to be tackled [on the J-20], including the reliability of its WS-15 engines, [and the plane’s] control system, stealth coat and hull materials and infrared sensor,” said the source, who requested anonymity.
But with the US deploying a batch of F-35s in Japan in January, and South Korea planning to have 40 F-35s in 2018, “it’s urgent for China to show off its achievements as soon as possible”, the source said, adding that more *J-20s would join the PLA this year.
Chinese military websites showed pictures last December of J-20s with serial numbers indicating that at least three types of the stealth jets had joined the air force since last year.
The J-20 made a two-minute public debut at the opening of *Airshow China in Zhuhai in Guangdong province on November 1, flying over the show each day after taking off from an airfield in nearby Foshan.
Matomai patys kinų šaltiniai artimi PLA sako, kad vis dar tebėra problemų su varikliais ir kitais dalykais. Klausimas, kiek tos problemos rimtos ir per kiek laiko išsprendžiamos?
The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting - Sun Tzu
Ir kokia jūsų nuomonė apie šitas prikibdytas trumpo nuotolio raketas PL-10?
Ar kaip ir kodėl jos ten atsidūrė?
Iš vidinių ertmių.
Jos rodo, kad priešingai nei amerikietiškų naikintuvų, parengtoms naudoti raketoms jiems nereikia laikyti atidarytų durelių. Matyt tai geresnis sprendimas nematomumui ir aerodinamikai
Su tomis durelėmis labai sudėtinga technologija. Paprasta raketa su aktyvia galvute negali būti nutaikyta, kol aklinai uždaryta vidiniame skyriuje. Amerikiečiai sprendimą jau rado- raketa paleidžiama reikiama kryptim ir taikinį paskui susiranda pati, bet ten ne paprastas pusiau aktyvus valdymas, technologija sudėtinga, kol kas, manyčiau, ne kinų nosiai. Bet esmė - atidarytų durelių laikyti nebereikia, jos atsidaro, raketa iš vidinio skyriaus paleidžiama, užsidaro. O ką čia matome? Raketa iš išorės. Ji negali būti sujungta su paleidimo mechanizmu, nes jis liko uždarytas viduje! Šitas mechanizmas raketą prieš paleidžiant iškelia į išorę, bet tada durelės turi būti atvertos. O jei manyti, kad egzistuoja kažkoks nematomas neregėtas kinietiškas išorinis paleidimo mechanizmas, tai kam tas vidinis skyrius?
Su tomis durelėmis labai sudėtinga technologija. Paprasta raketa su aktyvia galvute negali būti nutaikyta, kol aklinai uždaryta vidiniame skyriuje. Amerikiečiai sprendimą jau rado- raketa paleidžiama reikiama kryptim ir taikinį paskui susiranda pati, bet ten ne paprastas pusiau aktyvus valdymas, technologija sudėtinga, kol kas, manyčiau, ne kinų nosiai. Bet esmė - atidarytų durelių laikyti nebereikia, jos atsidaro, raketa iš vidinio skyriaus paleidžiama, užsidaro. O ką čia matome? Raketa iš išorės. Ji negali būti sujungta su paleidimo mechanizmu, nes jis liko uždarytas viduje! Šitas mechanizmas raketą prieš paleidžiant iškelia į išorę, bet tada durelės turi būti atvertos. O jei manyti, kad egzistuoja kažkoks nematomas neregėtas kinietiškas išorinis paleidimo mechanizmas, tai kam tas vidinis skyrius?
Aš kaip suprantu raketą iškėlus į išorę, durelės užsidaro. Taip pat kaip ir važiuoklės durelės leidžiantis.
Tik nežinia ar nauda labai didelė iš to darinėjimosi?
Nu prisėdau prie normalaus kompo, ka nebreiktų į telefoną spitryti.
Zippy ir Jonas teisūs - paleidimo mechanizmas tikrai yra, pasimato jei rasti foto kitu rakursu, va jis, už raketos:
Ale pasitobulino nenaudėliai, be reikalo iškart užsipuoliau. Pigiai sugalvojo - išpjauti skyles durelėse, o ką kinų tradicijose.... Toks tarpinis variantas - radaro atspindį tai vistiek didina, bet naudos tikrai yra - nelieka manevravimo apribojimų esant atviram vidaus skyriui, nes atvertos durelės gadina visą aerodinamiką. O ką...
Gal durelės ten tik nupieštos? Kaip "fake" ciferblatai ant pigių kinų laikrodžių. Čia juokauju, durelės yra ir skylių atveju jos negali būti dvivėrės, kaip pas F35, vadinasi arba atsidaro pilnai iš vienos pusės, arba dar lenkiasi per vidurį.
Komentuoti