Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karinės technikos konversija ir civilinis panaudojimas

Collapse
X
 
  • Filtras
  • Laikas
  • Rodyti
Ištrinti viską
Naujas pranešimas

  • Jonas
    replied
    M113 važiuoklė civiliniame gyvenime:















    Last edited by Danas; 10 April 2020, 16:39.

    Komentuokite:


  • Eimantas
    replied
    Военнослужащие получили 4 пожарных танка. ФОТО


    https://censor.net.ua/photo_news/318...nyh_tanka_foto

    GPM-54. Gali būti daromi iš T-54 ir T-55 tankų.

    Sakyčiau naudingas daiktas ne tik arsenalų gaisrams likviduoti, bet ir kokiam didesniam padangų gaisrui. Dėl svorio Alytui gal ir nebūtų tikęs.
    Last edited by Danas; 10 April 2020, 12:00.

    Komentuokite:


  • Eimantas
    replied
    Iš Geležinkelių muziejaus fb:

    TANKINIS VILKIKAS (VIKŠRINIS) GTU-1-05 ANT GELEŽINKELIO PLATFORMOS
    Pagamintas 1990 m. Lvove (Ukrainoje)
    Vilkikas skirtas avariniams-atstatomiesiemsdarbams atlikti. Vilkikas gautas iš filialo „Vilniaus geležinkelių infrastruktūra“ padalinio „Pagalbinis traukinys“, kurio darbuotojai vilkiką naudojo, įvairiems ūkio bei avariniams-atstatomiesiemsdarbams geležinkelyje.



    https://www.facebook.com/Gelezinkeli...type=3&theater

    Straipsnis apie vilkiką:
    http://fire-truck.ru/encyclopedia/gu...-1-gtu-1a.html

    Komentuokite:


  • Eimantas
    replied




    http://klaipeda.diena.lt/galerijos/v...alerija/image3

    Komentuokite:


  • Karinės technikos konversija ir civilinis panaudojimas

    AB "Lietuvos geležinkeliai" Klaipėdos infrastruktūros Pagalbiniame traukinyje naudotas sunkusis artilerijos vilkikas AT-T.

    Išsamus straipnis apie jį rusiškai žurnale "Modelist-konstruktor".
    http://modelist-konstruktor.com/bron...j-tyagach-at-t

    http://www.os1.ru/article/6371-tyaje...-tyagach-at-t/

    Angliška Wiki versija:
    https://en.wikipedia.org/wiki/AT-T

    Vilkiką konstravo garsus SSRS tankų konsruktorius A. Morozovas Charkovo biure. Pagrindu pasirinktas naujausias tuo metu tankas T-54. Serijiniu būdu gamintas nuo 1950 iki 1979 metų.

    Masė be krovinio 20 t.
    Krovinio svoris 5 t.
    Velkamos priekabos (pabūklo svoris) 25 t.
    Maksimalus greitis plentu 38 km/h
    Plentu su 25 t. svorio priekaba 32 km/h
    Vandens kliūties įveikimas 1,1 m
    Eigos atsarga (kuro) 1100 km.

    Kabinos talpa 4 žm
    Kėbulo 16 žm.

    Vilkike panaudota paplatinta sunkvežimio ZIS-150 kabina. Sumontuotas 415 AJ dyzelinis variklis (tankinių variklių šeimos B-2 atstovas).

    Nuotraukos iš Klaipėdos geležinkelio stoties


















    Kabina

Vykdoma...
X