AB "Lietuvos geležinkeliai" Klaipėdos infrastruktūros Pagalbiniame traukinyje naudotas sunkusis artilerijos vilkikas AT-T.
Išsamus straipnis apie jį rusiškai žurnale "Modelist-konstruktor".
http://modelist-konstruktor.com/bron...j-tyagach-at-t
http://www.os1.ru/article/6371-tyaje...-tyagach-at-t/
Angliška Wiki versija:
Vilkiką konstravo garsus SSRS tankų konsruktorius A. Morozovas Charkovo biure. Pagrindu pasirinktas naujausias tuo metu tankas T-54. Serijiniu būdu gamintas nuo 1950 iki 1979 metų.
Masė be krovinio 20 t.
Krovinio svoris 5 t.
Velkamos priekabos (pabūklo svoris) 25 t.
Maksimalus greitis plentu 38 km/h
Plentu su 25 t. svorio priekaba 32 km/h
Vandens kliūties įveikimas 1,1 m
Eigos atsarga (kuro) 1100 km.
Kabinos talpa 4 žm
Kėbulo 16 žm.
Vilkike panaudota paplatinta sunkvežimio ZIS-150 kabina. Sumontuotas 415 AJ dyzelinis variklis (tankinių variklių šeimos B-2 atstovas).
Nuotraukos iš Klaipėdos geležinkelio stoties







Kabina

Išsamus straipnis apie jį rusiškai žurnale "Modelist-konstruktor".
http://modelist-konstruktor.com/bron...j-tyagach-at-t
http://www.os1.ru/article/6371-tyaje...-tyagach-at-t/
Angliška Wiki versija:
Vilkiką konstravo garsus SSRS tankų konsruktorius A. Morozovas Charkovo biure. Pagrindu pasirinktas naujausias tuo metu tankas T-54. Serijiniu būdu gamintas nuo 1950 iki 1979 metų.
Masė be krovinio 20 t.
Krovinio svoris 5 t.
Velkamos priekabos (pabūklo svoris) 25 t.
Maksimalus greitis plentu 38 km/h
Plentu su 25 t. svorio priekaba 32 km/h
Vandens kliūties įveikimas 1,1 m
Eigos atsarga (kuro) 1100 km.
Kabinos talpa 4 žm
Kėbulo 16 žm.
Vilkike panaudota paplatinta sunkvežimio ZIS-150 kabina. Sumontuotas 415 AJ dyzelinis variklis (tankinių variklių šeimos B-2 atstovas).
Nuotraukos iš Klaipėdos geležinkelio stoties







Kabina

Komentuoti