Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kariniai dronai (bepiločiai orlaiviai)

Collapse
X
 
  • Filtras
  • Laikas
  • Rodyti
Ištrinti viską
Naujas pranešimas

  • #16
    Originally posted by Robis Peržiūrėti pranešimą

    Global Hawk taps kovinių lazerių nešėju

    JAV priešraketinės gynybos agentūra (Missile Defense Agency, MDA), ieško nepilotuojamo orlaivio (NO), gebančio lazerio spinduliu sunaikinti balistinę raketą. Kompanijos Northrop Grumman atstovai pranešė, kad planuoja patobulinti savo NO RQ-4 Global Hawk taip, kad atitiktų MDA reikalavimus.
    MDA birželio mėnesį paskelbė užklausą apie galimybę sukurti NO klasės HALE (high-altitude, long-endurance), gebančio gabenti kovinį lazerį. Užklausoje nurodyta, kad NO privalo pakilti į 19 km aukštį ir nešti naudingą svorį nuo 2,3 t iki 5,7 t. Kariškiai mano, kad NO apginkluotas koviniu lazeriu, galės sunaikinti balistinę raketą, dar greitėjimo fazėje.

    Kompanijos Northrop Grumman atstovas Maiklas Lajonsas, programos Global Hawk vadovas, papasakojo, kad MDA reikalavimai ženkliai viršija Global Hawk galimybes, bet kompanija pasiruošusi modernizuoti NO iki minimalių agentūros reikalavimų, o po to kurtų naujas modifikacijas, kurios pilnai patenkintų MDA reikalavimus.
    Pagal RQ-4 Global Hawk technines charakteristikas, orlaivis gali pakilti į 18 km aukštį ir nešti iki 1,3 t naudingo krovinio. Bet pasak Maiklo Lajonso, dalis NO įrangos nebuvo keista net nuo dešimto praeito amžiaus dešimtmečio, kai jis buvo sukurtas, todėl jei šią įrangą pakeistų, tai ženkliai padidintų naudingą svorį.

    Versta iš:http://warspot.ru/9805-global-hawk-s...boevyh-lazerov
    Pradžioj galvojau, kad čia- niekai, bet pradedu manyti, kad tai - labai rimtas dalykas.

    Prieš savaitę General Atomics (čia tie, kur gamina bepiločius Reaper) laimėjo labai įdomų MDA kontraktą:
    General Atomics - Electromagnetic Systems Group, San Diego, California, is being awarded an $8,883,385 competitive cost-plus-fixed-fee contract for the Low Power Laser Demonstrator (LPLD) Phase 1 effort. No options are contemplated. Under this new contract, the contractor will perform the next step for the LPLD effort that addresses laser power and aperture size by integrating and testing a low power laser on an unmanned aerial vehicle. The work will be performed in San Diego, California; and Poway, California, with an estimated completion date of July 31, 2018. The period of performance is nine months from Nov. 1, 2017, through July 31, 2018.
    https://www.defense.gov/News/Contrac...ticle/1364144/

    Tai ir yra tas kontraktas, apie kurį kalbama Robio komentare, t.y. kalbama apie 140-280 kw klasės lazerį koviniame bepilotyje, galinčiame patruliuoti 36 valandas 19 kilometrų aukštyje po 3000 km skrydžio iš dislokacijos vietos.
    Kas savo laiku domėjosi YAL-1 likimu, turėtų būti nustebęs. YAL-1 gabeno megavatinės klasės lazerį, t.y. nuo 3 iki 10 kartų galingesnį, nei dabar kalbama. Nepaisant to, lazeris pasirodė nepakankamai galingas praktiniam naudojimui, plius visos kitos problemos, kurias tingiu vardinti.
    Tai kas dabar pasikeitė.
    Pirmiausia - kietojo kūno lazeriai pakeitė cheminius. Megavatinės klasės lazeris - Boeing 747 dydžio cheminė laboratorija-šaldytuvas. Perspektyvus pusantro šimto kw galios kietojo kūno lazeris sveria apie 800 kg ir jau gali būti sutalpintas į santykinai nedidelį bepilotį. Atitinkamai, megavatinės klasės lazeris svertų apie 5 tonas - t.y. viršutinė Robio straipsnyje nurodyta naudingo krovinio riba (5,7 tonos).
    T.y. galutinis tikslas - megavatinės klasės lazeris 19 km aukštyje, kur dėl retos atmosferos jo galia būtų pakankama tarpžemyninėms balistinėms raketoms naikinti. Koks galėtų būti jo nuotolis? Priklauso nuo raketos. Tarpžemyninę raketą sunaikinti dar lengviau nei vidutinio nuotolio balistinę raketą. Bet kuriuo atveju, tai - keli šimtai kilometrų maksimum. Bet toks kovinio lazeri nešėjas negali patruliuoti priešo teritorijoje, ypač taikos metu, jis negali patekti į priešo oro gynybos zoną. Tai realiai didesnio nei 300 km nuotolio sunku tikėtis. Ir tai labai mažai. Tokiai Lietuvai užtektų, o jau Iranui - niekaip. Tai kam toks kovinis bepilotis skirtas, kokia maža valstybė turi branduolinių tarpžemyninių balistinių raketų?
    Taip. Tai - Šiaurės Korėja.
    Pirmo etapo, apie kurį čia kalbama, pabaiga - jau ateinančiais metais, bet jo metu tik bus išbandytas tokio lazerio veikimas iš principo. Technologijos demonstratorius turėtų pakilti 3 metų laikotarpyje. Apie Global Hawk modifikaciją, IMHO, kol kas anksti galvoti, bet įvykiai Korėjoje ir toliau blogės tokiais tempais - gal ir variantas, nes viską kuriant nuo nulio gali ir 10 metų praeiti. Bet kuriuo atveju, pirmą sykį matau realų JAV judesį gynybos nuo Korėjos raketų srity. Jei šis projektas pavyks - JAV pirmą sykį įgaus realią galimybę apsiginti nuo šiauriečių branduolio ginklo (THAAD, priminsiu, tarpžemyninių raketų numušti negali).

    Komentuoti


    • #17



      Jūrų raja iš Lockheed Martin




      Korporacija Lockheed Martin pristatė savo pretendentą, dalyvaujantį programoje UCLASS (unmanned carrier launched airborne surveillance and strike). Šių metų kovo 27 dieną, Skunk Works padalinys, vykdantis slaptus konstravimo darbus, parodė išorinį nepilotuojamo aparato MQ-25 Stingray (angl. jūrų raja) vaizdą.
      Naujasis nepilotuojamas skraidantis aparatas, skirtas JAV kariniam jūrų laivynui, yra kuriamas pagal programą UCLASS. Pradžioje KJL vadovybė planavo įsigyti stels-bombonešį, kuris gebėtų smogti bombomis, pats likdamas nepastebimas priešo PLG. Projektas vadinosi RAQ-25.


      MQ-25 Stingrey


      2016 metais, JAV KJL vadovybė suformulavo naują reikalavimą, skirtą denio nepilotuojamam skraidančiam aparatui RAQ-25, keičiant jo paskirtį. Projekto pavadinimas buvo pakeistas į MQ-25 Stingrey, o paskirtis pakeista į nepilotuojamą kuro papildytoją. Tuo pačiu karinė vadovybė atsisakė skraidančio aparato stels-charakteristikų, o taip pat pašalino reikalavimą nešti su savimi ginkluotę. Išoriškai MQ-25 Stingrey primena sumažintą stels-bombonešį B-2 Spirit.


      MQ-25 Stingrey


      Konkurse UCLASS dalyvauja trys kompanijos: Lockheed Martin, Boeing и General Atomic.


      MQ-25 Stingrey


      Versta iš:https://warspot.ru/11541-morskoy-ska...ockheed-martin

      Komentuoti


      • #18
        The United Kingdom’s General Atomics Aeronautical Systems Inc (GA-ASI) Protector unmanned aircraft system (UAS) has received a further injection of design, development, and integration funding.

        Protector is the United Kingdom’s name for the Certifiable Predator B (CPB)/SkyGuardian that is being upgraded with national-specific equipment and munitions. According to GA-ASI, the CPB has a maximum operating altitude of 45,000 ft (compared with 50,000 ft for the Reaper), a maximum endurance of more than 40 hours (compared with 27 hours for the Reaper), and a maximum air speed of 200 kt (compared with 240 kt for the Reaper).

        Komentuoti


        • #19
          Interviu su Robert O. Work, pareigūnu, atsakingu už sprendimą MQ-25 Stingrey paversti iš smogiamojo į kuro papildymo lėktuvą. Jo motyvai:

          https://aerospaceamerica.aiaa.org/ho...gram-was-born/

          Nepalieka jausmas, kad per gražiai išdėstyta, kad būtų teisybė.

          Work said the officials responded that it would be slower than accelerating the F-35C buy.

          So he decided to accelerate the buy of the F-35Cs and also explore Boeing’s proposed Advanced Super Hornet (now the Block 3 Super Hornet) whose conformal fuel tanks “would extend its range and allow it to operate with the F-35C.”

          This way, “we would go with an unmanned system that we could afford,” Work said. Tankers “would be a lot less expensive” than a “high-end penetrator,” and they were “vitally needed to provide tanking for the air wing, freeing up the F/A-18s.”

          As for the long term, by integrating unmanned aircraft into carrier air wing operations, “we would be able to move to an unmanned future when and if the time was right and the money was there.”
          Iškart klausimas - kodėl nutarta pereiti prie visiškai "pliko" kuro papildymo lėktuvo? Atsisakant visiškai visų stels reikalavimų, t.y., skirtingai nei išsisukinėjančiai pareikšta paskutiniame sakiny, nepaliekant galimybės grįžti prie pirminių funkcijų "kai ateis laikas"? Jei dabar laimės General Atomics variantas, būtent taip ir atsitiks, nes šitie vaikinai, skirtingai nuo Boeing ir Lockheed Martin, praktiškai nepaliko kokių galimybių keisti aparato paskirtį. O taip atsitiko todėl, kad reikalavimai buvo suformuoti atsižvelgiant tik į gabenamo kuro kiekį, nuotolį, laiką, ir dabar toks specializuotas jų aparatas turi pranašumą prieš Boeing ir Lockheed Martin projektus, kurie išlaikė stels konstrukcijos elementus, kurie kuro papildymo lėktuvui jokių reikalaujamų charakteristikų neprideda, priešingai stato juos į blogesnę padėtį, lyginant su GeneraL Atomics!

          Komentuoti


          • #20
             

            Komentuoti


            • #21
              Vokiečiai, prancūzai, italai ir ispanai bando kurti europinį bepilotį orlaivį:

              OCCAR formally invites Airbus to lead European MALE RPAS project
              http://www.janes.com, 2018.11.09

              The Organisation for Joint Armament Cooperation (OCCAR) European procurement agency has issued Airbus with a formal invitation to tender as the prime contractor for the European medium-altitude long-endurance (MALE) remotely piloted air system (RPAS), the agency announced on 8 November.

              The invitation to Airbus comes just ahead of completion of the design-definition phase for the European MALE RPAS that it is being developed on behalf of Germany and Spain alongside Dassault of France and Leonardo of Italy.

              Managed by OCCAR, the European MALE RPAS programme is in the final stages of a definition study contract signed on 26 August 2016. The development phase is expected to be launched in 2019, with a prototype first flight expected in early 2023 and delivery of the first system in about 2025.

              A full-sized mock-up revealed at the ILA Berlin Airshow earlier this year showed the unmanned aircraft to be slightly larger in size than the General Atomics Aeronautical Systems Inc (GA-ASI) MQ-9 Reaper, with a twin pusher-propeller configuration. The model on display was shown with a single electro-optical/infrared (EO/IR) sensor. Though intended primarily as an intelligence, surveillance. and reconnaissance (ISR) vehicle, there will be an option for it to be armed.

              To date, Germany has said that it will procure 21 aircraft, France has said it will buy eight through to 2030, while Spain recently said that it will buy eight. Italy has yet to divulge its procurement plan.

              The European MALE RPAS, also known as the EuroMALE, is being developed by France, Germany, Italy, and Spain. This full-scale mock-up was revealed at the ILA Airshow on 26 April, although some final design features were said to be missing. Source: IHS Markit/Gareth Jennings

              Komentuoti


              • #22


                Kinija išbandė drono Wing Loong versiją, kurio korpusas pagamintas iš kompozicinių medžiagų



                Kinijos kompanija Aviation Industry Corporation of China (AVIC), sukūrė ir išbandė naują žvalgybinio-smogiamojo drono Wing Loong modifikaciją Wing Loong ID, pagamintą pagrinde iš kompozicinių medžiagų.
                Skrydis vykdytas viename iš vakarų Kinijos aerodromų ir truko apie 30 min.



                Šaltinis:https://warspot.ru/13682-kitayskiy-plastikovyy-uspeh

                Komentuoti


                • #23

                  Britų dronas Protector RG Mk1 galės skraidyti kartu su civiline aviacija





                  Britų dronai Protector RG Mk1, taps pirmi savo klasėje, kuriems bus leista veikti civilinėje oro erdvėje. Britų KOP, kompanijai General Atomics Aeronautical Systems, užsakė sistemas, įgalinančias nepilotuojamus orlaivius, išvengti susidūrimų ore.
                  Šiuolaikiniai nepilotuojami orlaiviai, veikiantys vidutiniuose aukščiuose, gali veikti tik jiems skirtuose koridoriuose, arba zonose uždaruose civiliniams orlaiviams. Dėka sistemos, įgalinančios orlaivį išvengti susidūrimo ore, britų dronas Protector RG Mk1 taps pirmuoju nepilotuojamu orlaiviu savoje klasėje, galinčiu veikti bendroje erdvėje su civiline aviacija.


                  Britų dronas Protector RG Mk1 yra drono MQ−9B SkyGuardian modifikacija

                  Protector vardu pavadintus dronus, britų armija gaus Certifiable Predator B RPA (patobulinta Predator B versija, kitaip vadinama MQ-9 Reaper), sukurtus kompanijos General Atomics Aeronautical Systems. Iš pradžių planuojama priimti į ginkluotę 16 dronų, kurie pakeis 10 senųjų MQ-9 Reaper. Britų Gynybos ministerija planuoja užsakymą padidinti iki 26 Protector RG Mk1.
                  Nuo bazinės MQ-9 Reaper versijos Protector skiriasi sustiprinta konstrukcija, prailgintu sparnu, o taip pat padidinta apsauga nuo išorinio poveikio (susidūrimo su paukščiais, ar žaibo pataikymo). Be to, naujojo nepilotuojamo orlaivio skraidymo laikas padidintas nuo 27 val. iki 40 val. Taip pat orlaivyje sumontuoti devyni išorinės ginkluotės pakabinimo tvirtinimai, ant kurių galima kabinti raketas MBDA Brimstone 2 ir bombas Raytheon Paveway IV.

                  Šaltinis:https://warspot.ru/13935-britanskiy-...a-grazhdanskih
                  Last edited by Robis; 29 January 2019, 22:33.

                  Komentuoti


                  • #24

                    Kinija parodė naujausią karinį „superdroną“: galės daryti praktiškai viską, o svarbiausia - yra „nematomas“ radarams



                    „Tian Ying“ yra tolimojo nuotolio „nematomasis“ bepilotis orlaivis, galintis vykdyti visą spektrą misijų – nuo žvalgybos ir ankstyvojo oro gynybos perspėjimo iki atakos iš oro ir kovų ore.




                    Plačiau:http://www.technologijos.lt/n/techno...radarams-Video

                    Komentuoti


                    • #25

                      Jungtinių Valstijų sausumos pajėgos už beveik 40 milijonų dolerių perka krūvą kišeninių dronų - kam reikalingi tokie žaislai?

                      Jungtinių Valstijų sausumos pajėgos nusprendė už 39,6 milijonus dolerių įsigyti nenurodytą kišeninių dronų kiekį. „FLIR Black Hornet“ orlaivis yra toks mažas, kad tikrai telpa kišenėje, o savo forma primena sraigtasparnį. Arba žaislą. Kam reikalingi šie brangūs, bet labai maži dronai?



                      JAV kariuomenė pirmuosius „FLIR Black Hornet“ dronus įsigijo dar praėjusį birželį. Tuomet dronai buvo perkami bandymams, todėl galima numanyti, kad jie buvo sėkmingi, nes dabar šių mažyčių orlaivių pirkimui skirta žymiai didesnė suma. Nors atrodo kaip pigus vaikiškas žaislas, „FLIR Black Hornet“ iš tiesų yra labai naudingas įrankis modernioje karyboje.

                      „FLIR Black Hornet“ yra asmeninės žvalgybos dronas. Jis turi kamerą, kuri leidžia greitai apsižvalgyti aplink neišduodant savo vietos ir nepaliekant uždangos. Kitaip tariant, „FLIR Black Hornet“ leidžia pažiūrėti už kampo nerizikuojant gyvybe. „Black Hornet“ turi HD kamerą, kurios fiksuojami vaizdai (vaizdo įrašai ir nuotraukos) į centrinį valdymo įrenginį gali būti persiųsti net 2 km atstumu.

                      „FLIR Black Hornet“ yra ne tik labai mažas, bet ir labai lengvas - sveria vos 33 gramus. Kameros modulis gali būti keičiamas - ateityje gali pasirodyti geresnių kamerų arba galima sumontuoti specialius naktinio matymo filmavimo įrenginius. „Black Hornet“ sraigto ilgis - 123 mm. Pats dronas telpa kišenėje ir gali būti paleistas per 30-120 sekundžių, priklausomai nuo situacijos ir veikimo režimo.

                      Šis dronas yra toks mažas, kad ilgo baterijos tarnavimo laiko net neverta tikėtis. Kita vertus, 25 skrydžio minučių pakanka pagrindinėms „FLIR Black Hornet“ funkcijoms įgyvendinti. Šis dronas gali skristi ir nestipriai lyjant, pučiant silpnam vėjui. „Black Hornet“ gali pats sugrįžti pas pilotą, turi navigacijos sistemą ir gali būti naudojamas ir viduje.



                      JAV karinės pajėgos jau kurį laiką domisi asmeniniais dronais. Šie orlaiviai yra labai greitai paleidžiami ir paprastai valdomi. Jie taip pat skrenda beveik visiškai tyliai. Tačiau tikriausiai geriausia tai, kad jie nėra labai brangūs (ar bent jau nebus perkant didesniais kiekiais), todėl net praradus tokį orlaivį nuostoliai būtų minimalūs. Tokie dronai ypač pravers mūšiuose miestuose, kur priešas turi daug galimybių pasislėpti ir surengti pasalą. Tiesa, neaišku, kada „Black Hornet“ bus pradėtas naudoti plačiau - tikriausiai praeis dar keli metai.
                      Šaltinis:http://www.technologijos.lt/n/techno...-zaislai-Video

                      Komentuoti


                      • #26
                        Originally posted by Robis Peržiūrėti pranešimą
                        Jungtinių Valstijų sausumos pajėgos už beveik 40 milijonų dolerių perka krūvą kišeninių dronų - kam reikalingi tokie žaislai?
                        Tikiuosi, ateityje, tokius turės ir mūsų kariai.

                        Komentuoti


                        • #27

                          JAV bandomas naujas pagalbininkas naikintuvams - „XQ-58A Valkyrie“ yra sukurtas kovoti drauge su pilotuojamais orlaiviais



                          „XQ-58A Valkyrie“ droną sukūrė kompanija „Kratos Unmanned Aerial Systems“, įprastai kurianti dronus-taikinius. Šie orlaiviai pamėgdžioja priešo naikintuvų manevrus. Pasirodo, „XQ-58A Valkyrie“ yra panašus į tokį taikinį, nors jo funkcija yra visiškai kita.

                          Dronai-taikiniai privalo būti labai greiti ir manevringi kaip ir tikri naikintuvai. Šios savybės praverčia ir dronams, kurie patys gali tapti priešlėktuvinės gynybos taikiniais. „XQ-58A Valkyrie“ gali pasiekti didesnį nei 1000 km/val. greitį ir nuskrieti daugiau nei 2700 km. Jis gali skristi labai arti žemės, tačiau gali skristi ir aukščiau - tokie manevrai turėtų padėti išvengti priešlėktuvinių raketų ar kitos prieš dronus nukreiptos ginkluotės.

                          Įdomu tai, kad „XQ-58A Valkyrie“ yra sukurtas mūšiuose tarnauti kartu su įprastais naikintuvais. Tai reiškia, kad šis orlaivis į misijas skristų drauge su pilotuojamais orlaiviais, o tuomet atėjus laikui atitrūktų ir nuskrietų naikinti antžeminius taikinius. Taip gali būti pašalintos kliūtys naikintuvų ar bombonešių operacijoms - XQ-58A gali naikinti priešlėktuvinės gynybos postus. Šis dronas gali gabenti 270 kg krovinį. Manoma, kad įprastai jo pilve slėpsis pora GBU-39 bombų.



                          XQ-58A pasižymi „Stealth“ technologijomis. Jo išmetimo sistema yra paslėpta giliai fiuzeliaže, kad droną būtų sunkiau sekti pagal IR pėdsaką. Pats orlaivis yra labai aptakus, kad jo neaptiktų radarai. Ir, nors XQ-58A nėra mažas, jam nereikės pakilimo ar nusileidimo tako.

                          Jungtinių Valstijų karinės oro pajėgos norėjo drono, kurį būtų galima paleisti nuo sunkvežimio ar laivo ir „XQ-58A Valkyrie“ būtent toks ir yra. Tai reiškia, kad pakilimo takus bus galima rezervuoti pilotuojamiems orlaiviams. XQ-58A leisis naudodamas parašiutą. Sunkvežimių konvojai galės paleisti tokį droną apsaugai. „XQ-58A Valkyrie“ taip pat galės lydėti nuo lėktuvnešių kylančius naikintuvus.
                          Šaltinis:http://www.technologijos.lt/n/techno...laiviais-Video

                          Komentuoti


                          • #28
                            3 metų senumo, bet manau dar ne visai pasenęs popierius apie dronus-kamikadzes ("loitering munitions"):

                            Loitering Munitions in Focus

                            Komentuoti


                            • #29
                              The First Captive Test Of First Air-Launched and Air-Retrievable Unmanned Aerial System

                              October 3, 2020 Stefano D'Urso


                              The Sparrowhawk sUAS carried under the wing of the MQ-9 Reaper. (Photo: GA-ASI)

                              The Drone, Called Sparrowhawk, Is A Demonstrator That Replicates Technologies Of The DARPA Gremlins Program.

                              General Atomics (GA-ASI) recently announced the first captive carry test of the Sparrowhawk Small Unmanned Aircraft Systems (sUAS). The test was carried out with the small drone carried under the right wing of an MQ-9 Reaper on Sept. 16 and 17, 2020.

                              The Sparrowhawk is a demonstrator for an air-launched and air-retrievable UAS that would fit the company’s aircraft. According to GA, the program is focused on Advanced Battle Management System’s attritableONE technologies and also iterates the DARPA Gremlins program that is demonstrating the launch and recovery from a C-130 of the X-61A Gremlins Air Vehicle (GAV).



                              “Sparrowhawk extends and multiplies MQ-9-based sensors, reduces manpower and increases ISR coverage. With attritableONE technology that is survivable and precise, Sparrowhawk is a true game changer”, said GA-ASI President David R. Alexander in the press release.

                              According to the company, the expendable sUAS will enable EW/SIGINT (Electronic warfare/SIGnals INTelligence) and ISR (Intelligence, Surveillance, Reconnaissance) missions in a contested environment, which may be challenging for the launcher aircraft that can maintain this way a standoff distance, identifying and reporting on mobile targets while flying also below adverse weather. The new system could allow also swarming tactics with reduced visual and acoustic signature.

                              The latter feature seem to be confirmed also by the use of a fielded meshONE datalink, that enabled collaborative autonomy capabilities among the platforms, and the Cooperation in Denied Environments (CODE) autonomy engine, that implemented cognitive Artificial Intelligence (AI) processing on the unmanned system.

                              The Sparrowhawk sUAS was controlled using GA-ASI’s Metis Software Defined Control Station hosted on a laptop computer instead of the standard Ground Control Station, reducing the system’s logistical footprint.

                              Other than this, General Atomics did not provide technical specifications for the Sparrowhawk. From the photos released in the news statement and on Twitter, we can see that the drone has a single piece wing that is stowed parallel to the aircraft and rotates in position shortly after the launch. The aircraft also features a V tail and two small air intakes at the sides of the fuselage near the nose. It is not clear which type of engine will be used, as in the renderings the sUAS showed two fans at the sides of the fuselage near the tail, but they were not present in the photos of the test.

                              The company stated that the Sparrowhawk sUAS was developed also from the capabilities demonstrated when an MQ-1C Gray Eagle Extended Range carried two tube-launched Area-I Altius-600 Air Launched Effects (ALEs) during a Multi-Domain Operations demonstration in January. During a subsequent test in June, the ALEs were launched and controlled through the MQ-1C, after the target was identified and located by the Gray Eagle Communications Intelligence (COMINT), Electronic Intelligence (ELINT) and Synthetic Aperture Radar (SAR) payloads, and provided real-time full-motion video to simulated ground forces over a Tactical Scalable Mobile (TSM) network.

                              Komentuoti


                              • #30
                                Estų "Threod Systems" BSA "Stream C VTOL" brošiūra:

                                STREAM C VTOL

                                Iš įdomybių - galimas ir "Loitering Munition" variantas:

                                Komentuoti

                                Vykdoma...
                                X