Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ukrainos šarvuotoji technika

Collapse
X
 
  • Filtras
  • Laikas
  • Rodyti
Ištrinti viską
Naujas pranešimas

  • BTR-3KŠ (vadovavimo mašina)


    Komentuoti


    • Originally posted by Eimantas Peržiūrėti pranešimą
      BTR-3KŠ (vadovavimo mašina)
      Labai įdomus variantas.

      Komentuoti


      • "Kozak 2M"

        Komentuoti




        • 2017 metų modernizacijos projekto T-64 atlieka bokalo testą.

          Komentuoti


          • Būtu įtikinamiau, jei neišeinant iš kadro bokalą uždėtų, padarytų manevrų ir vėl nuimtų. O dabar kas ten žino - gal bokalas priklijuotas.

            Komentuoti


            • Ukrainian forces receive Bars-8MMK mortar vehicles






              The BARS-8MMK carries a 120 mortar which can be deployed automatically at the rear of the vehicle to perform firing operations. It takes only 30 seconds to bring this artillery system in firing condition, and the vehicle is able to leave the firing position in less than 20 seconds.

              The BARS-8MMK has a crew of three and can carry up to 60 mortar ammunition. The vehicle is equipped with an integrated Fire Control system, which can be operated either from inside the cab or by a mortar team member standing alongside the vehicle. It has a maximum firing range of 8,000 meters and a rate of fire of 12 rounds/min.

              The BARS-8 is a 4x4 armored vehicle designed and manufactured by the Ukrainian Company Bogdan. The vehicle is built on the Dodge Ram pick-up truck’s 4×4 wheeled chassis. It has a gross vehicle weight of 10,000 kg and a payload capacity of 2,000 kg.

              The BARS-8 offers protection against firing of small arms and artillery shell splinters up to Level 2 STANAG 4569. The vehicle is motorized with a 6.7l Cummins V8 turbo diesel engine developing 350 hp. coupled to an Allison six-speed automatic or manual transmission system.

              The BARS-8 can run at a maximum road speed of 120 km/h and has a fording depth of 0.76 m. It can climb a gradient of 60% and negotiate side slopes ranging from 20% to 40%.














               

              Komentuoti


              • Ukrainiečiai sukurpė naują šarvuotį "Otaman-3". Variklis vokiškas, plienas suomiškas, STANAG 3, su pridėtiniais keramikiniais šarvais STANAG4.

                https://bmpd.livejournal.com/3802622.html









                Komentuoti


                • Laukiam EPP nuosprendžio

                  Komentuoti


                  • Turbūt čia tik bandomasis variantas, bet tas įrankių pritvirtinimas veržle suspaudžiama apkaba nekaip atrodo. Kad galėtum nusiimti kirvį ar laužtuvą dar reikia turėti raktą. Kodėl neuždėjus veržlės su sparnuote, jau nekalbant apie kokį nors patogesnį užraktą.

                    Komentuoti


                    • Originally posted by Eimantas Peržiūrėti pranešimą
                      Laukiam EPP nuosprendžio
                      Kol kas neturiu pakankamai informacijos, kad galėčiau viešai vertinti. Nusitaikyta konkrečiai į Azijos, ypač pietryčių Azijos (Indonezijos) salų rinką. Idėja kaip ir gera, bet kol kas rinka nerodo didelio susidomėjimo tokio tipo technika. Pati mašina dar turi praeiti ilgoką procesą nuo bandomojo pavyzdžio iki serijinės gamybos

                      Komentuoti


                      • Originally posted by EPP Peržiūrėti pranešimą

                        Kol kas neturiu pakankamai informacijos, kad galėčiau viešai vertinti. Nusitaikyta konkrečiai į Azijos, ypač pietryčių Azijos (Indonezijos) salų rinką. Idėja kaip ir gera, bet kol kas rinka nerodo didelio susidomėjimo tokio tipo technika. Pati mašina dar turi praeiti ilgoką procesą nuo bandomojo pavyzdžio iki serijinės gamybos
                        Koks jis galutiniame variante bebūtų, turbūt nebūtų maksimaliai galimai geras, bet net ir tiekimo Ukrainai atveju žymiai geriau nei visur brukami policiniai šarvuočiai.

                        Komentuoti


                        • Originally posted by Eimantas Peržiūrėti pranešimą

                          Koks jis galutiniame variante bebūtų, turbūt nebūtų maksimaliai galimai geras, bet net ir tiekimo Ukrainai atveju žymiai geriau nei visur brukami policiniai šarvuočiai.
                          Policiniai šarvuočiai Ukrainoje perkami todėl, kad jie pigiausiu būdu padeda spręsti elementarią transporto trūkumo problemą, o ten vykstančių veiksmų sąlygomis užtenka ir to jų šarvo bei pravažumo. Nemanau, kad šis šarvuotis būtų įdomus pačiai Ukrainai, jis labiau orientuotas į užsienio rinką.

                          Komentuoti


                          • Originally posted by EPP Peržiūrėti pranešimą

                            Policiniai šarvuočiai Ukrainoje perkami todėl, kad jie pigiausiu būdu padeda spręsti elementarią transporto trūkumo problemą, o ten vykstančių veiksmų sąlygomis užtenka ir to jų šarvo bei pravažumo. Nemanau, kad šis šarvuotis būtų įdomus pačiai Ukrainai, jis labiau orientuotas į užsienio rinką.
                            Dar jie gaminami pagrinde privačių struktūrų, neminint negerų dalykų galimų, jos lankstesnės nei sustabarėjusios Ukroboronpromo įmonės. Taip, tai geriau nei nieko, bet kariuomenė būtų stipresnė, jei jau būtų pradėta normali serijinė karinės technikos gamyba, ir plius minus šiuolaikinės, gal pvz. modernizuoto BTR-4 varianto. Pradinis variantas su trūkumais, BTR-3 apskritai jau dėl komponuotės turėtų būti nustumtas į pakraščius.

                            Kodėl šitas negalėtų būti įdomus pačiai Ukrainai?

                            Komentuoti


                            • Originally posted by Eimantas Peržiūrėti pranešimą

                              Dar jie gaminami pagrinde privačių struktūrų, neminint negerų dalykų galimų, jos lankstesnės nei sustabarėjusios Ukroboronpromo įmonės. Taip, tai geriau nei nieko, bet kariuomenė būtų stipresnė, jei jau būtų pradėta normali serijinė karinės technikos gamyba, ir plius minus šiuolaikinės, gal pvz. modernizuoto BTR-4 varianto. Pradinis variantas su trūkumais, BTR-3 apskritai jau dėl komponuotės turėtų būti nustumtas į pakraščius.

                              Kodėl šitas negalėtų būti įdomus pačiai Ukrainai?
                              Šiaip labai teisingai pastebėjote, tai pratęsdamas jūsų mintį sakyčiau, kad vertėtų padirbėti prie BTR-4 modernizacijos. 6x6 važiuoklė jau užleido vietą 8x8, nes reikia daugiau šarvo, keliamosios galios ir erdvės. 6x6 labiau tinkamas specializuotos paskirties mašinoms ir eksportui į trečio pasaulio šalis.

                              Komentuoti


                              • kreipinys "tu" visiškai normali, ypač forume

                                Komentuoti

                                Vykdoma...
                                X